piątek, 25 października 2019

"Pokochaj mnie" z Wydawnictwem Babaryba - czy książka ma uczucia?

Tak, jak najbardziej! Książka czuje, myśli i nawet kocha! Dlatego ją szanujemy i również kochamy. Uwielbiamy wszystkie książki i dlatego też bardzo cieszymy się na każdą książkową przesyłkę. Ostatnie dni są wyjątkowe bo na pytanie: co dzisiaj robiłyście?" jest tylko jedna odpowiedź: czytałyśmy. Czytanie to nasza pasja i dzisiaj podzielę się z Wami naszą kolejną nowością. Mieliście już okazję rozpocząć z nami przygodę z Wydawnictwem Babaryba - dzisiaj przedstawiamy Wam "Pokochaj mnie" - ciekawą, krótką opowieść, która tak wiele w sobie zawiera i skłania nas do różnorodnych zabaw, ćwiczeń i nawet dyskusji z maluchem na poważne tematy.



"Pokochaj mnie" uczy nas mówić o smutku, wstydzie, miłości i byciu szczęśliwym. Książeczka jest kartonowa przez co trwała, łatwo ją umyć dlatego nadaje się już nawet dla kilkumiesięcznych dzieci. Kolory są piękne, czerwone, różowe - na pewno przyciągną uwagę każdego małego czytelnika. 




Podoba mi się to, że książka stała się bohaterem tej krótkiej, a jakże pouczającej historii. Dzięki temu wiemy, że książka czuje, bo przecież kocha. Ona czuje jak każdy z nas dlatego należy się nią opiekować i się o nią troszczyć. Podoba mi się też to, że zachęca dziecko do wykonania dla Niej laurki. Uczy dziecko dawania innym i tym samym sprawiania przyjemności. Jeśli macie ochotę na nieszablonową historię dla malucha, polecam Wam "Pokochaj mnie" :)



Wszystkie szczegóły oraz szeroki wybór publikacji znajdziesz tutaj:



Za egzemplarze recenzenckie serdecznie dziękuję Wydawnictwu BABARYBA.

1 komentarz:

  1. pierwszy raz spotykam się z taką książką - wydaje się być bardzo ciekawa i oryginalna! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger