wtorek, 16 lutego 2021

"Puk, puk, kto tu mieszka?" - magiczna książka pełna niespodzianek


Puk, puk? Jest tam kto?
Zabieram Was na wycieczkę do nory, dziupli, gniazda, mrowiska, ula i nie tylko! :)

"Puk, puk! Kto tu mieszka?" to książka edukacyjna Wydawnictwa Jedność, która na rynku książkowym jest świeżynką i zdecydowanie zdążyła się tutaj dobrze zadomowić. Młody czytelnik na każdej stronie tej wyjątkowej książki przeżyje niesamowitą przygodę, pozna domy zwierząt oraz ciekawostki dotyczące fauny i flory. 

Dla kogo? 

Zdecydowanie dla przedszkolaków i uczniów szkoły podstawowej. Zaznaczę, że książka jest na tyle ciekawa, że i ja się zaczytałam. To jedna z niewielu książek, którą wchłonęłam w czasie drzemki córki. Byłam po prostu ciekawa gdzie mieszkają kolejne zwierzęta, że ta lektura była świetnym towarzystwem do gorącej kawy.

"Puk, puk! Kto tu mieszka?" ucieszy każde dziecko, które choć trochę interesuje się przyrodą. Między nam, nie znam dziecka, które nie pała sympatią do zwierząt i nie jest ciekawe ich życia. Wykorzystajmy etap na pytania "dlaczego" i oczarujmy swojego malucha tą piękną i mądrą pozycją.





W książce znajdziemy 20 rozdziałów, które skrywają wiele niespodzianek. Jestem pod wrażeniem zakładek i rozkładanych stron, które tworzą malowniczą panoramę. Dopracowane w każdym detalu ilustracje pobudzą ciekawość młodych przyrodników, zachęcą ich do czytania, odkrywania wiedzy oraz eksplorowania najbliższej okolicy. Moja trzylatka uważnie spaceruje po ogrodzie, dopytuje o mrowiska i o to gdzie mieszkają krety. Wyczekujemy wiosny i lata by móc dokładniej zbadać najbliższy teren :
Kto tu mieszka? Przekonajcie się sami!



Tę oraz wiele innych ciekawych publikacji znajdziesz tutaj:


 

1 komentarz:

  1. jaka ciekawa książka! podobają mi się takie edukacyjne i ciekawe - najważniejsze żeby zainteresować czymś dziecko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger