środa, 27 stycznia 2021

Audiobooki dla najmłodszych - hit? Audiobajki. Magia słuchania - nowa kolekcja od De Agostini



Moi Drodzy, kilka lat kiedy wydawało mi się, że będę perfekcyjną mamą wzdrygałam się na samą myśl, że moje dziecko mogłoby słuchać audiobooków. Po co? Przecież głos mamusi, wspólnie spędzony czas, bliskość, wspólne przeżywanie bajki/opowieści jest najlepsze. Mimo upływu czas zgadzam się z tym. Jednak pojawia się pewne ALE. Moja córka to istny pożeracz książek. Codziennie czytamy, dość długo. Nie potrafię określić jak długo, bo czytamy przed posiłkami, po nich, czasem w czasie zabawy, w samochodzie w czasie podróży, w poczekalni w przychodni, podczas odwiedzin u babci i dziadka Podsumowując ZAWSZE i WSZĘDZIE. Przyszedł czas, że chętnie to ja posłucham kogoś. Jego dykcji, zabarwienia głosu. Dla mnie słuchanie audiobooków to wspaniały relaks. Dla mojej córki również. 

Od kiedy polecam audiobooki? Myślę, że nawet roczniak może słuchać takich bajeczek i wcale nie jest wymagane to, że każdą bajkę musi czytać mama i tata :)

W ciągu ostatnich kilku tygodni odkryłam wiele zalet audiobooków dla najmłodszych:

- po pierwsze, możemy słuchać ich w trakcie podróży - zakładam, że jestem kierowcą i podróżuję sama z dzieckiem co bardzo często mi się zdarza - to dla mnie ratunek :)

- jedną bajkę możemy odtwarzać wiele razy nie zważając na zmęczenie lektora

- rozwijają wyobraźnię, zasób słownictwa oraz zachęcają dziecko do sięgania po książeczki

- pozwalają oszczędzić głos rodziców - dla mnie to największa zaleta :)



Przedstawiam Wam dzisiaj nasze najnowsze odkrycie - Audiobajki. Magię słuchania, czyli nową kolekcję od De Agostini. Dla mnie to prawdziwa magia. Odpakowanie paczki wywarło na mojej córce wielkie wrażenie. Książki z figurką robią efekt: woooow! Nie ukrywam, że i ja byłam bardzo podekscytowana. Czytałam o tej kolekcji dużo i postanowiłam zaoszczędzić trochę głosu i sprawdzić czy Audiobajki faktycznie są magiczne. Potwierdzam! Książki wyglądają elegancko, mają twardą okładkę, a ilustracje w środku - cuuuudowne! Piękne, barwne, ekspresyjne, takie prawdziwe, realne. Oglądam je i czuję się jak w kinie. Słuchamy bajki, przewracamy strony i zachwycamy się klimatem, który tworzy przepięknie ilustrowana książka oraz czysty głos lektora.

Skupię się na nagraniach - każde zdanie jest wymawiane idealnie. Lektorzy świetnie oddają emocje oraz fabułę powieści. Słucha się magicznie i trzy bajki, które do nas dotarły do tej pory nas porywają.

Pierwszy numer to "Król Lew" z audiofigurką. W drugim numerze czeka na nas "Królewna Śnieżka" z audiofigurką i głośnikiem, a trzeci numer to ""Księga Dżungli" z audiofigurką.




 





Ta kolekcja to według mnie strzał w dziesiątkę! Na naszym rynku to zupełna nowość - do tej pory nie spotkałam się z audiobajkami Disneya. Lubię nowości wydawnicze, książkowe perełki, a najbardziej kiedy klasyka pojawia się w tak nowoczesnym wydaniu.

Ciekawą opcją jest też zamówienie prenumeraty. Dzięki niej będziecie otrzymywać dodatkowe prezenty: na przykład plecak z Nemo, bidon z Olafem czy puzzle, które widzicie na zdjęciu :)

Macie też szansę zdobyć wyjątkowy prezent:

Uwaga! Zamów kolekcję w przedsprzedaży -
> http://bit.ly/batmanka-disney-deagostini i wprowadź swój kod -> DISNEYPRO do zamówienia, a otrzymasz wyjątkowy prezent - pudełko śniadaniowe z bohaterem bajki „101 Dalmatyńczyków“!

Jeśli macie ochotę otrzymać walizeczkę do przechowywania figurek oraz sześć dodatkowych audiofigurek, zapoznajcie się z ofertą Premium. 



Codziennie słuchamy naszych pierwszych bajek, przenosimy się do magicznego świata klasycznego i niezastąpionego Disneya i rozkoszujemy się chwilą relaksu. To wspaniały sposób na wyciszenie się, odpoczynek. Gorąco Wam polecam tę magiczną serię :)

Zapraszam Was do odwiedzenia strony kolekcji: https://www.deagostini.com/pl/produkt/audiobajki/GG3634000000/

18 komentarzy:

  1. świetne!!! widziałam zapowiedź i już wiem, że zamawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam opowiadajki i też się spisały - poczekam na numery wkioskach i będę kupować stacjonarnie - jakoś tak wolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię dotknąć gazetkę czy książkę, obejrzeć na "żywo", ale obecnie prenumerata jest dla mnie wygodniejszym sposobem zamawiania i oczywiście bezpieczniejszym :)

      Usuń
  3. można zmienić jeżyk w głośniczku? czy głośnik jest trwały? Martwię się, że może się zepsuć

    Felka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wersja polskojęzyczna. Co do trwałości głośnika - nasz wciąż działa bez zarzutu. Myślę, że w razie awarii dobrym pomysłem jest zgłoszenie problemu do Wydawnictwa. Ja jestem o to spokojna :)

      Usuń
  4. z czego są te puzzle? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tekturki - nam się układa super :) w zestawie są dwie plansze

      Usuń
  5. można zrezygnować w połowie prenumeraty? Jak często słuchacie tych bajek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie po kilka razy. Tak, możesz zrezygnować w każdym momencie

      Usuń
  6. mam w domu starsze dzieci, bo sześciolatkę i ośmiolatkę - ciekawe czy im się jeszcze spodoabają? Bo wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetny wiek! Głos lektora jest przyjemny więc wierzę, że będziecie zadowolone :)

      Usuń
  7. Zamówiłam, o rany! ale nie z tego linku co podałaś bo się pospieszyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkodzi - najważniejsze, że będziecie miał swoje książeczki :)

      Usuń
  8. noo czekam z niecpierpliwością na kolejne fajne konkursy, bo lubię Cię czytać a i chętnie coś popiszę. Mam podobne bajki zgłośnikime, ale z UK - siostra mi przywiozła i faktycznie rewelka. Choć wolimy jednak w naszym języku także mam już chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Wam przyjemnego słuchania :) konkursy? Hmmm, już coś dla Was szykuję! :)

      Usuń
  9. kolejna perełka - uwielbiam wyszukiwać u Ciebie takie fajnie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger