poniedziałek, 20 stycznia 2020

Różaniec z Maryją Wydawnictwa PROMIC


Moi Drodzy,

przychodzę do Was dzisiaj z pomysłem na przybliżenie modlitw oraz życia w zgodzie z Bogiem dziecku. Jak nauczyć malucha modlić się? Czy uczyć? Przecież jest wiele długich modlitw, których kilkulatek nie zapamięta. Po pierwsze, maluch jeśli nie jest czymś zainteresowany to nie zwróci na to uwagi. Dlatego pierwszym sukcesem jest zwrócenie uwagi dziecka na coś. Do tej pory to ja jako mama i pedagog wybierałam dla córki książki, puzzle i zabawki. Teraz role się odwróciły, bo córka zna słowo NIE, zamyka książkę proponowaną przeze mnie, a sięga po coś zupełnie innego. Im dziecko starsze tym będzie miało więcej do powiedzenia, a czasem nam do zarzucenia. Najważniejsze dla mnie jest to aby dziecka nie zniechęcić dlatego trzeba go pomysłowo zachęcić do czegoś. "Różaniec z Maryją" Wydawnictwa PROMIC podsunęłam kilkulatkowi, który pasjonuje się Psim Patrolem i Scooby Doo. Zaczęliśmy wspólnie oglądać ilustracje i poznawać "bohaterów". Zaletą jest to, że Różaniec jest stworzony dla dzieci z myślą o nich. Wstęp jest dla nich i nie warto go pomijać, ponieważ Maryja, Matka Jezusa Chrystusa wita się ze swoimi małymi czytelnikami i zaprasza ich do uczestniczenia w modlitwach różańcowych. Dziecko dowiaduje się co to jest różaniec (zaufajcie mi, po chwili zaczyna go pragnąć! :)), w jaki sposób przygotować się do modlitwy.



Tajemnice są opisane jako historie Maryi, która je nam opowiada, po części na wzór pamiętnika. Forma jest przystępna nawet dla kilkulatka, ilustracje barwne, ciekawe. Dzięki temu wspólnie możecie się modlić i odkrywać WIARĘ.


Różaniec z Maryją to fantastyczny prezent dla dziecka, pozycja, którą każdy maluch powinien mieć w biblioteczce na honorowym miejscu. Zapoznajcie się z ofertą Wydawnictwa PROMIC a ja po raz kolejny odkrywam Drugą Tajemnicę Chwalebną. 

1 komentarz:

  1. Postanowiłam kupić córce różaniec jako prezent urodziny - świetny pomysł - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger