poniedziałek, 20 stycznia 2020

Gotowi do nauki po raz ósmy!


Spójrzcie kto do nas zajrzał po raz ósmy! :) Jeśli Wasze dzieciaki lubią Psi Patrol to jestem przekonana, że im się to spodoba. Przez ostatnie kilka dni prawie codziennie byłam na zakupach, bo w jednym sklepie nie było rozmiaru córki, w innym koloru, a przy każdej okazji zaglądam do Empiku i księgarni. Z przyjemnością sprawdzam co jest nowego, a moja córeczka przegląda zawartość najniższych półek - wiecie, przypadkiem na nich jest mnóstwo świetnych zabawek :D

Czasem wydaje mi się, że mogę dostać oczopląsu - tyle jest teraz różności i rozmaitości, czasem nawet wydaje mi się, że mogłabym kupić wszystko, ale gdzie bym to magazynowała? Dlatego staram się podejmować mądre, przemyślane decyzje i tak tym razem sięgnęłam po 8 już numer Psiego Patrolu "Gotowi do nauki". Jesteśmy równo na półmetku, bo części jest tylko albo aż 16. A w tym numerze jak w każdym dzieciaki poznają:

- alfabet
- cyfry
- kolory
-kształty
-przyrodę

Ten numer jest wyjątkowo zimowy, bo rysujemy po śladzie sanki, bałwanki i choinki. Ciekawe klimatyczne ćwiczenia, które pozwalają na ćwiczenie motoryki. Mój siostrzeniec z zapartym tchem łączył kropki i dopytywał czy starannie. Pamiętajmy drodzy rodzice, chwalmy dziecka w sposób konstruktywny. Ja zwykle chwalę ciekawy wybór kolorów, staranność wykonania pracy, oryginalny pomysł. Słowo: "ładnie" czy "fajnie" niewiele mówi nam dorosłym, a co dopiero dzieciom. Chwalmy za konkret.



Za co kocham Psi Patrol "Gotowi do nauki"? Za mnogość różnorodnych ćwiczeń. Za to, że maluch dzięki kilku stronom może się nie tylko świetnie bawić, ale też trenować nazwy kolorów, ćwiczyć spostrzegawczość podczas dopasowywania tych samych elementów, trenować precyzję podczas kolorowania odznak swoich ulubionych bohaterów, trenować pisownię liter oraz cyfr. Co więcej ćwiczenia umożliwiają też rozwijanie kompetencji matematycznych - w tym numerze poznajemy prostokąt. Jedna seria, a zapewni nam całą bazę przedszkolną oraz wczesnoszkolną. 





Mój siostrzeniec kolekcjonuje karty dołączone do każdego numeru. Przyznam, że oboje nie możemy się doczekać, aż będziemy mieć całą kolekcję bo chcemy ułożyć wieeeelki obrazek :) Obiecujemy, pochwalimy się! :)

A Wy macie już kolejny numer? :)

Powyższe czasopismo oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger