niedziela, 16 czerwca 2019

Wyniki konkursu z Lovi

Moi Drodzy Czytelnicy,

Wiem, że długo czekaliście na ten ważny moment czyli wyniki naszego konkursu,  w którym nagrodą jest laktator Lovi i oto dzisiaj mam przyjemność ogłosić zwycięzcę:

TAM TARAMTAM...

Zwyciężczynią zostaje Pani Marcelina!

Serdecznie gratuluję laureatce oraz wszystkim, którzy przesłaliście swoje zgłoszenia. Wszystkie prace są niepowtarzalne, oryginalne i kilka z nich mnie wzruszyło. Karmiłam córkę metodą KPI i niezmiernie się cieszę, że dla tak wielu mam (oraz ich mężów i partnerów) karmienie piersią jest ważne. Życzę Wam tak długiej drogi mlecznej jak tylko sobie wymarzycie i mam nadzieję, że będzie to dla Was wspaniałe doświadczenie.

Zapraszam Was do wzięcia udziału w kolejnym konkursie, który mam przyjemność organizować z marką Canpol babies. Szczegóły znajdziecie tutaj:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger