niedziela, 5 grudnia 2021

Masza i Niedźwiedź. Witaj, przygodo! Kraina puzzli

 


"Masza i Niedźwiedź. Witaj, przygodo! Kraina puzzli" bardzo miło mnie zaskoczyła. Najpierw wspomnę, że jest to książka kartonowa, dość obszerna pozycja o grubych stronach, przez co zdecydowanie jest trwała :) Książka jest 10-stronicowa, a w środku oprócz krótkich, pełnych ciepła i poczucia humoru historyjek z Maszą, Niedźwiedziem i ich przyjaciółmi w roli głównej czekają na nas układanki z puzzlami. Puzzli jest dość sporo na każdej stronie i dlatego miałam obawy, że córce nie wystarczy jeszcze cierpliwości do ułożenia obrazków. Wyobraźcie sobie moją radość kiedy okazało się, że nie mam racji :) Olbrzymią zaletą jest to, że puzzle układamy na rysunku więc dobieramy taki sam element i układamy go w tym samym miejscu - to wspaniała nauka dla początkujących, ale też udana zabawa dla nawet starszych dzieci. Ilustracje są piękne, szczegółowe, barwne, zdecydowanie przykuwają uwagę :) Jestem wdzięczna za to, że puzzle na odwrocie mają różne symbole, dzięki temu można dość szybko je posegregować - akurat ta opcja sprawdziła się u nas znakomicie i wygląda na to, że często będę z niej korzystać - córka uwielbia wyciągać puzzle z ilustracji :)

Zachęcam Was do odkrywania wspaniałych przygód Maszy oraz do wspólnego układania puzzli - uwielbiam tę zabawę, bo rozwija nie tylko przestrzenne myślenie, spostrzegawczość, ale też precyzję.









Przypomnę, że i ta książeczka jest dostępna w sklepach sieci Biedronka w korzystnej cenie, a akcja trwa do 12. grudnia lub wyczerpania zapasów.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger