czwartek, 7 października 2021

Tropimy dźwięki - wspaniała gra dźwiękowa dla każdego przedszkolaka


Dzisiaj przychodzę do Was z fantastyczną grą dla przedszkolaków. Dla mnie to absolutna nowość, do tej pory nie spotkałyśmy się z grą dźwiękową, a ta jest jak dla nas idealna! To świetna odskocznia od gier, które do tej pory zagościły na naszych planszówkowych półkach. Wiecie, że olbrzymi nacisk kładę na gry rozwoje, sensoryczne, rozwijające motorykę małą i dużą córki, a to jest dla mnie hit! 

Gra Tropimy dźwięki Multigry jest dedykowana dzieciom powyżej piątego roku życia, jednak przy pewnych ułatwieniach moja prawie czterolatka miała przednią zabawę. Gra polega na poruszaniu kostkami i wyszukiwaniu par klocków, które wydają te same dźwięki. Wspaniała zabawa, która zaangażowała również dorosłych. Po pewnym czasie miałam problem z odróżnieniem podobnych dźwięków czułam jak pracuje mój mózg, wyobraźnia, po prostu- znakomicie się bawiliśmy. Ta gra będzie znakomitym prezentem, zdecydowanie wyjątkowym, ale też gorąco polecam ją, jako pomoc dla logopedów, czy terapeutów zajęć wspomagających rozwój dziecka. Moje zaplecze dla córki buduję właśnie na podstawie gier Multigry i Alexandra i z przyjemnością obserwuję jak duże postępy robi moja córa. Tropimy dźwięki jest perełką!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger