sobota, 7 sierpnia 2021

Akademia Mądrego Dziecka. Przygody z nauką” - interesujące naukowe eksperymenty dla Najmłodszych

Moja trzylatka zasypuje nas wieloma pytaniami, na które zazwyczaj znam odpowiedzi, jednak czasem mnie czymś zaskoczy i wtedy dochodzę do wniosku, że jest jeszcze wiele różnych dziedzin, które chcę poznać choć pobieżnie. Dzieci z natury są ciekawskie, uważnie obserwują otoczenie i natychmiast chcą zaspokoić swoją wiedzę. Pewnie i Wy sprawdzacie czasem odpowiedzi na różne pytania i dlatego dzisiaj pokażę Wam moje najnowsze odkrycie. 


„Akademia Mądrego Dziecka. Przygody z nauką” to seria książeczek dedykowanych przedszkolakom oraz dzieciom w wieku wczesnoszkolnym. Każda z części zawiera 10 prostych, ale za to fascynujących eksperymentów, które zainteresują żądne dzieci wiedzy. 








Z racji, że moja córka jest obecnie fanką pływania i ciągłego taplania się w wodzie wybrałam dla niej część dedykowana właśnie WODZIE. Jestem oczarowana ciekawostkami i sposobem w jaki ta książeczka edukuje, a przede wszystkim wspaniale bawi i zaciekawia dziecko. Wiemy o tym, żeby czegoś się dowiedzieć, odkryć, zrozumieć, najlepiej to doświadczyć i tutaj z pomocą przychodzą nam eksperymenty. Czy woda może mieć właściwości kleju? W jaki sposób zrobić kolorowy prąd? Na te i kilka innych pytań dotyczących wody odpowiedzi znajdziecie w książeczce „Akademia Mądrego Dziecka. Przygody z nauką. Woda.”





„Akademia Mądrego Dziecka. Przygody z nauką. Balon” zaprasza dziecko do magicznego świat wypełnionego powietrzem i kolorowymi balonami. Kto z nas nie lubi dmuchać balonów, przebijać ich, chować do środka wróżb czy zagadek. Tym razem młody czytelnik sprawdzi czy da się wypełnić balon powietrzem bez nadmuchiwaniu go oraz przekona się czy balon ma wyjątkowe umiejętności wokalne 🙂


Ta seria urzekła nas dzięki kilku aspektom. Po pierwsze oferuje nam mnóstwo przydatnej wiedzy przekazanej w humorystyczny i ciekawy sposób, po drugie zachęca dziecko do samodzielnego czytania, ale też eksperymentowania i wyciągania wniosków. Zachęca do logicznego myślenia przyczynowo-skutkowego. Dla mnie to kolejna perełka ❤️❤️

1 komentarz:

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger