czwartek, 27 maja 2021

Wspaniała gra rodzina! - bawimy się w ogrodzie z Alexander Toys - UNI Sport&Fun



Mam dla Was kolejną propozycję prezentu dla całej rodziny. "UNI" z serii Sport&Fun to gra, która sprawdzi się jako gra zespołowa lub indywidualna. My akurat graliśmy pojedynczo - moja mama ma silny instynkt rywalizacyjny, dlatego chciała pracować na swoje zwycięstwo samodzielnie :)

UNI to gra polegająca na rzucie podkową. Osobiście słyszałam o niej pierwszy raz, jednak moi rodzice już mieli kiedyś okazję rzucać podkową i chyba dlatego tak bardzo wciągnęli się w zabawę.

Jeśli chcesz wygrać, to musisz mieć celne oko, dobrze ocenić dystans i mieć stalowe nerwy. Okazuje się, że moja podkowa latała w różnych kierunkach :)

W zestawie znajdziecie drewniany palik, młotek, 4 podkowy, dwa sznurki, 8 szpilek do mocowania. Zabawa jest przednia, jednak trzeba pamiętać o tym, że przed grą należy przygotować sobie pole - u nas zajmuje się tym mąż więc wydaje mi się, że trwa to chwilkę :)




 

Kolejne zalety to znakomita jakość zabawki. Podkowy wyglądają elegancko, mają wypalony napis Producenta. Całość wygląda świetnie i robi wrażenie. Podoba mi się to, że każdy zestaw z serii Sport&Fun wygląda tak dobrze, że z powodzeniem może być prezentem. Dodam, że pudełka są kartonowe, zazwyczaj folii nie ma lub jest jej niewielka ilość więc gry są zdecydowanie produkowane w sposób ekologiczny.

Cudo!


Tę oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger