wtorek, 30 marca 2021

"Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka" - Perełka dla Najmłodszych



Od niedawna moja córka darzy miłością Muminki, jednak chcąc ograniczyć, a przynajmniej nie wydłużać jej czasu spędzonego przy bajkach postanowiłam poszerzyć nasze książkowe zbiory o Muminki w formie książki. Dzięki temu jej ulubieni bohaterowie mogą nam towarzyszyć zawsze i wszędzie. 











"Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka" to zbiór czterech kartonowych książeczek w pięknym etui. Książeczki mają zaokrąglone rogi, są niewielkich rozmiarów, dzięki czemu idealnie wpasowują się w małe rączki dziecka. Ich kompaktowy kształt sprawia, że mogą nam towarzyszyć w czasie podróży, wizyty u dziadków, czy po prostu spaceru.

Każda z książeczek jest poświęcona innej tematyce. Rodzina Muminka zaprasza Maluszka do świata kolorów, rodziny i przyjaciół, emocji oraz pór roku. Tekst jest idealnie dostosowany do możliwości maluszka, dzięki czemu nawet najmłodszy czytelnik będzie trenował skupianie uwagi. Prostej, ciekawej treści towarzyszą wspaniałe ilustracje w klimacie Tove Jansson. Dla mnie ten pakiet jest spójny, wyjątkowy, a kiedy przeglądam książeczki, we wspomnieniach widzę moje dzieciństwo i ukochane Muminki.

Moją pierwszą biblioteczkę z Muminkami możemy śmiało oferować już roczniakowi. To właśnie dla dzieci w przedziale 1-3 są dedykowane te książeczki. 

"Muminki. Bardzo ważne sprawy. Moja pierwsza biblioteczka" będą wspaniałym początkiem podróży Malucha oraz poznawania przez niego otaczającego świata w towarzystwie uroczych i ciepłych postaci.



Na Wasze maluszki czeka też wspaniała niespodzianka. Wystarczy odwrócić książeczki i ... ułożyć z nich obrazek jak z puzzli :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger