środa, 10 lutego 2021

"Arka Noego" z z figurkami 3D do samodzielnego złożenia - świetna zabawa dla przedszkolaków


Niedawno pokazałam Wam książkę "Arkę Noego" z okienkami dla najmłodszych czytelników, a dzisiaj przychodzę z wersją dla ciut starszych dzieci. Treść oczywiście jest zbliżona, jednak tekst jest już trochę dłuższy, dostoswany dla przedszkolaków. Ilustracje barwne, ciekawe, przykuwające uwagę jednak największym dla mnie zaskoczeniem i efektem WOW są figurki 3D, które dziecko samodzielnie składa. Jestem zachwycona tym pomysłem zwłaszcza, że samodzielne składanie figurek to niesamowita frajda dla dziecka i świetne ćwiczenie motoryki małej. Początkowo córka wypychała figurki i prosiła mnie o założenie im "podstawek" jednak po kilku próbach  potrafi je złożyć samodzielnie. Dla mnie to duży sukces i radość z jej nowych umiejętności :)

Książka przybliży dzieciom postać Noego, wesołe rymowanki wpadają w ucho, rozwijają wyobraźnię dziecka, a przestrzenne figurki rozwijają zdolności manualne. Figurki wykorzystujemy do liczenia, nazywania kolorów, ale tez odgrywania scenek. Polecam ten zestaw każdemu przedszkolakowi :)








"Arka Noego" z tekturowymi figurkami do samodzielnego złożenia zachwyci każdego! Zachęci również dziecko do poznawania ze swoim rodzicem - przewodnikiem biblijnych historii i wyjątkowej i zarazem edukacyjnej zabawy.

Tę oraz wiele innych ciekawych publikacji znajdziesz tutaj:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger