środa, 11 listopada 2020

"Arka Noego" z okienkami - gratka dla Najmłodszych

Dzisiaj przychodzę do Was z pozycją idealną dla Najmłodszych, która wprowadzi Maluszka w świat religii w sposób delikatny i wyjątkowy. "Arka Noego" to książeczka tekturowa z zaokrąglonymi rogami co sprawia, że jest trwała i bezpieczna nawet dla Najmłodszych czytelników. Barwne, przyjemne dla oka ilustracje ucieszą nie tylko dzieci, ale też rodziców. Hitem są okienka! Moja córka uwielbia książeczki z okienkami, kiedy odkrywa kolejne elementy, aż piszczy z radości. Każde okienko kryje w sobie coś wyjątkowego: czasem biedronki, tyci ślimaczki, pełną miskę mleka, a czasem ..."NIC!!" - Jest jedno okienko, które zawiera tylko tekst, dla mojej córki to właśnie jest NIC :). "Arka Noego" jest napisana lekkim, przystępnym językiem i bazuje na rymowankach, które wpadają w ucho i zachęcają dziecko do powtarzania słów wzbogacając język malucha. 

W czasie czytania i opowiadania "Arki" pojawiają się tematy związane ze zwierzętami, pogodą, oczywiście osobą Noego (choć moja córka miała już okazję poznać go w innych publikacjach :), ale też z takimi kwestiami jak szykowanie się do snu. Tę pozycję możemy spokojnie potraktować jak wyciszającą lekturę na wieczór. 

Nasz ulubiony fragment to:

"Wchodzi myszka...

Mija chwilka

i biedronek wchodzi kilka.

Wpełza wąż, zielona żmija,

co ogonem wciąż wywija."

Ja czytam, a córka dzielnie mnie wspiera dopowiadając jej ulubione słówka oraz onomatopeje :)





Książka jest trwała, okienka świetnie wykonane, ilustracje skradły nasze serce. Osobiście jestem wdzięczna za kotka który ma pustą miskę, a po otwarciu okienka pełną. Cenię mądre i wartościowe prezenty i jestem przekonana, że "Arka Noego" będzie wspaniałym dodatkiem do prezentu z okazji roczku i nie tylko. Będzie też świetnym podarunkiem od Mikołaja lub Dzieciątka. Życzę Wam miłych i rodzinnych chwil spędzonych przy wyjątkowej lekturze :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger