sobota, 4 lipca 2020

Organizujemy wymarzone przyjęcie z Party Paczką!


Kochani, dzisiaj pokażę Wam świetne dekoracje i akcesoria, które sprawią, że Wasza impreza będzie udana i niezapomniana. Na stronie PARTY PACZKA znajdziecie ozdoby na każde przyjęcie bez względu na wiek czy płeć solenizanta :) Podoba mi się szeroki wybór dodatków oraz ich  zróżnicowane kolory, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie. 

W asortymencie znajdziecie między innymi:
- balony imprezowe i urodzinowe
- świeczki 
- akcesoria do puszczania baniek mydlanych
- zestawy dekoracyjne z akcesoriami urodzinowymi - to one skradły moje serce!
- ozdoby na przyjęcie urodzinowe
- czapeczki
- akcesoria niezbędne do zorganizowania przyjęcia Walentynkowego lub wieczoru panieńskiego
- eleganckie i pomysłowe torebki na cukierki, które będą wyjątkowym dodatkiem do prezentu
...i wiele, wiele innych niesamowitych akcesoriów.




















Najbardziej urzekły mnie zestawy dekoracyjne z akcesoriami urodzinowymi, bo kupując jedno pudełko masz zagwarantowany cały wystrój imprezy. Wszystkie akcesoria w zestawie pasują do siebie idealnie, nie tylko kolorystycznie, ale też tematycznie. Każdy zestaw jest utrzymany w innej kolorystyce i tematyce i to od Ciebie zależy, jaką imprezę planujesz przygotować. Są zestawy dedykowane dla dziewczynek, nastolatek w wersji różowo-liliowej, zestawy dla chłopców w wersji niebieskiej, ale jest też bardzo ciekawy zestaw poświęcony dinozaurom. Według mnie jest uniwersalny i może uświetnić przyjęcie zarówno dedykowane dziewczynkom jak i chłopcom.

Każdy zestaw jest wyjątkowy i zawiera różnorakie akcesoria i elementy dekoracyjne. Na odwrocie każdego zestawu znajdziecie jego skład oraz liczbę elementów. Zazwyczaj w każdym zestawie znajdziesz balony, rurki, girlandy, kubeczki, toppery na tort. 

Co podoba nam się najbardziej w akcesoriach?

- są eleganckie, barwne, zwracają uwagę i wprawiają gości w zachwyt :)
- są estetycznie i trwale wykonane
- są świetnej jakości - idealnie docięte, dopracowane
- zestawy zawierają dodatki przewidziane dla 6 osób - według mnie to dobry pomysł. Jeśli organizujesz przyjęcie dla większej ilości gości - możesz zamówić dwa opakowania 

Podkreślę raz jeszcze jakość i estetykę wykonania oraz pakowania. Cały zestaw znajdziesz w kartonowym pudełku, a akcesoria starannie zapakowane w foliowe woreczki. Co mnie mile zaskoczyło, nawet nitki i klamerki są w kolorze akcesoriów w danym zestawie :)

Dekorowanie sali, czy ogrodu tak jak w moim przypadku to przyjemność. Zwykle zajmował się tym mąż jednak tym razem ja postanowiłam przygotować dekoracje i przyznam, że świetnie się przy tym bawiłam.

Zobaczcie piękne balony z confetti - u nas były hitem i z pewnością zamówię je na kolejne przyjęcie :)


Niestety nie mam możliwości opisania każdego produktu z PARTY PACZKI, dlatego serdecznie zapraszam Was na ich stronę - oglądajcie, szukajcie i planujcie :)

Jeśli potrzebujecie maseczkę świetnej jakości, przewiewną, taką, która nie zsuwa się z nosa, dobrze leży, gumki nie uwierają to mam dla Was dobrą wiadomość - znajdziecie je również w PARTY PACZCE. Ja do tej pory "walczyłam" z każdą maseczką, jednak teraz noszę ją z przyjemnością. Wybrałam białą, ale są też czarne - przypuszczam, że idealne dla mężów, chłopaków i narzeczonych :)

Życzę Wam udanych i niezapomnianych imprez oczywiście z .... PARTY PACZKĄ!

2 komentarze:

  1. cudowne dekoracje! akuart szukam czegoś fajnego na urodzinki córki - chyba juz znalalzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja żona też szuka takich pięknych dekoracji na urodziny synka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger