środa, 15 kwietnia 2020

Opowieści biblijne na dobranoc - czy spełniają swoją rolę?

Kiedy pierwszy raz przeczytałam tytuł: OPOWIEŚCI BIBLIJNE NA DOBRANOC pomyślałam, że będą to ciekawe, piękne ilustrowane opowieści, które pozwolą nam na wyciszenie i miłe spędzenie czasu. Okazało się, że w książce wydawnictwa PROMIC znalazłam idealnie to czego potrzebowałyśmy z córką.


W Opowieściach biblijnych znajdziemy piękne ilustrowane wydarzenia biblijne. Dzięki tej wyjątkowej książce nasze dziecko pozna znane postaci ze Starego i Nowego Testamentu, między innymi: Adam i Ewa, Dawid, Noe, Jezus, Maryja i król Salomon. Krótkie, jednak wyczerpujące opowiadania fantastycznie przemawiają do wyobraźni młodego czytelnika intrygując go i sprawiając, że ma on ochotę na więcej i więcej :). Mimo zaleceń autora, nie potrafiłyśmy przeczytać tylko jednego opowiadania i zdarzało się, że w ciągu jednego popołudnia pochłonęłyśmy nawet 5. Co prawda to Opowieści biblijne na DOBRANOC, jednak moja córka nie lubi czekać więc my czytamy je zwykle w trakcie dnia, jednak zazwyczaj przed drzemką poobiednią. Opowiadania znakomicie wyciszają, uspokajają i relaksują sprawiając, że sen przychodzi o wiele łatwiej. Podoba mi się to, że każda historia jest zakończona krótką modlitwą na dobranoc.


Książka może być też prezentem dla dziecka i pierwszą stronę możemy wykorzystać na elegancką, pamiątkową dedykację. Książka jest cudowna, prosta, zrozumiała, zawiera klarowne wyjaśnienia, a opowieści nie są zbyt długie ani krótkie. Moja dwulatka zadaje już mnóstwo pytań: KTO TO i CO TO, a Opowieści biblijne ułatwiają mi w odpowiedzi na wiele religijnych pytań.







Tę pozycję oraz wiele innych inspirujących książek znajdziecie tutaj:

                              

1 komentarz:

  1. podobają mi się książeczki, które edukują i mają morał i wartości duchowe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger