wtorek, 18 lutego 2020

Rycerka Nella - książka z naklejkami


Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z nowością, przynajmniej dla mnie :) Na początek stwierdzam, że książeczka  Rycerka Nella wygląda ślicznie! Grafika fantastyczna, ilustracje dopracowane, dość naturalne, kolory nasycone, na obrazkach mnóstwo się dzieje, ale jak już sami zdążyliście zauważyć, ta pozycja jest przeznaczona dla dziewczynek. Jeśli chodzi o wiek to około 4+ choć przyznam, że i moja córka kartkowała książeczkę zachwycona. Spokojnie możecie ją przejrzeć też z młodszym dzieckiem i potrenować przyklejanie nalepek, rozwiązywanie rebusów i labiryntów.


Mam słabość do książeczek, które na pierwszej stronie mają informację o właścicielce książek. Bardzo mi się to podoba i ma też właściwości praktyczne. Kiedy jest więcej dzieciaczków to jest po prostu łatwiej zachować porządek i uniknąć zbędnych nieporozumień, a czasem i awantur :) Pisałam, też kiedyś o tym, że dziecko ma większe poczucie odpowiedzialności i jest szansa, że będzie staranniej pracowało i dbało o książeczkę.


Wiecie kim jest Nella? A Clod? Albo Sir Garrett? Nie przejmujcie się, bo wspólnie z dzieckiem będzie poznawać bohaterów naszej książeczki oraz dowiadywać się o ich przygodach! Jestem wdzięczna redaktorom za krótką charakterystykę bohaterów na początku każdej książki, bo córka zadaje już mnóstwo pytań typu: co to?, kto to? a ja zawsze chcę udzielić odpowiedzi zgodnej z rzeczywistością :)


Co znajdzie w środku? Labirynty, rebusy, naklejki, które wygodnie się odklejają i nawet jest możliwość ich "przeklejenia" kiedy dziecko nakleja jeszcze niezbyt precyzyjnie. Oczywiście kolorowanki, uzupełnianie brakujących liter oraz zadanie, które bardzo mi się podoba, bo rozwija kreatywność oraz samodzielność dziecka. Daje też sporo dowolności, bo polecenie brzmi: Pomóż Nelli i Ślicznej przygotować się na królewskie przyjęcie". Dziecko tworzy, koloruje, maluje, wykleja jak tylko ma ochotę - pozwól na wszystko co tylko podpowiada wyobraźnia Twojego szkraba :)





Rycerka Nella Wydawnictwa MSZ pozwoli Twojemu dziecku na znakomitą zabawę oraz ćwiczenie sprawności manualnych. To świetna alternatywa dla gier oraz bajek. Kolorujmy, twórzmy, przyklejajmy, bawmy się i ciekawie spędzajmy czas.

Powyższe czasopismo oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger