niedziela, 2 lutego 2020

Magazyn dla dziewczynek - WINX styczeń-luty 2020


Moi Drodzy, jeśli zastanawiacie się czym zainteresować nastolatkę to idealnie się składa, bo jak zwykle przychodzę z pomocą :) Przedstawiam Wam magazyn WINX CLUB, który zainteresuje chyba każdą nastolatkę. Przed sobą mam numer styczeń-luty 2020, a w nim pojawia się temat karnawału i Walentynek. Jak zadać szyku? Co ubrać by dobrze wyglądać? Jak wyznać miłość i jak to jest z tym łamaniem serc? Dzieje się dużo, jest kolorowo, praktycznie, a przy tym odpowiednio do wieku i zainteresowań każdej dziewczynki powyżej 10 roku życia :)



Czar par! Kto z kim i dlaczego? Dla mnie wygląda to na rebus, zagadkę - tak czy siak, wciągnęło mnie w 2 sekundy! Przyznam: jest akcja :) Ale uspokoję rodziców: to ciekawy tekst o głównych bohaterach magazynu, a na następnej stronie znajdziecie pytania sprawdzające poziom opanowania tekstu ze zrozumieniem. Czyli to nic innego jak ćwiczenie, które dzieciaki rozwiązują zwykle na lekcjach języka polskiego. Choć, jest jedna różnica- tematyka :) Ale za kreatywność redaktorom daję szóstkę!

Która  z nas nie malowała się jako dziecka czy nastolatka? Nie podbierała mamie albo starszej siostrze kosmetyków? Teraz już dziewczynki nie muszą! Do magazynu jest dołączony prezent niespodzianka - brokat z pędzelkiem dzięki któremu każda mała dama poćwiczy sprawne ruchy dłoni oraz z pewnością będzie mogła zabłysnąć w czasie spotkania z przyjaciółkami :)



Czytelniczki znajdą też w tym magazynie podpowiedzi dotyczące dobrej organizacji imprezy. Być może dzięki temu staną się wzorowymi paniami domu w przyszłości? Cieszę się, że nie zabrakło również labiryntów i komiksu. 


A na koniec garść ciekawostek! Ta rubryka też skradła moje serce - ciekawie, ze smakiem, a jednak wciąż o miłości czyli Walentynkowo, ale nie "przesłodko".


Magazyn WINX CLUB wybrałam po raz pierwszy i jestem pewna, że jeszcze u mnie zagości. To wartościowy magazyn, który zainteresuje nastolatki dlatego spokojnie przekazuję go w ręce siostrzenicy :)


Powyższe czasopismo oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger