poniedziałek, 30 grudnia 2019

Wielka Księga Bajek - Peppa Pig




Przedstawiam Wam zupełną dla mnie nowość. Wiedziałyście, że jest coś takiego jak WIELKA KSIĘGA BAJEK Peppa Pig? Ja nie miałam pojęcia! A szkoda bo to gruba, wielka książka, którą spokojnie mogłam sprezentować dzieciakom z rodziny oraz dzieciom znajomych. A mam kilkoro znajomych fanów Peppy :) Księga ma piękne, kolorowe ilustracje, sztywną okładkę dlatego może być świetnym prezentem lub jego dodatkiem. Cena sugerowana to 34,99, ale można za nią zapłacić mniej. Uważam, że to bardzo dobra cena jak za tak pięknie wydane 5 bajek w formacie A4. 


Jak sugeruje spis treści na początku Księgi, znajdziecie tutaj takie opowieści jak: 

1) Konkurs ulubieńców
2) Nowa koleżanka
3) Niecodzienna wizyta
4) Lekcja gimnastyki
5) Wizyta u przyjaciela

Każdy tytuł brzmi dla mnie intrygująco i dlatego przeczytałyśmy Księgę w jeden dzień. Moja córeczka uwielbia słuchać, "czytać" ze mną, oglądać ilustracje i chyba żadnej książce nie odmówi, a z pewnością nie Peppie! 


Układ Księgi bardzo mi się podoba z tego względu, że tekst jest czytelny i nawet przedszkolaki mogą stawiać pierwsze kroki w czytaniu wspólnie z Peppą. Z lewej strony znajduje się tekst, a z prawej barwne, duże i wyraźne ilustracje. 




Dzięki temu, że ilustracje są wyraźne ćwiczymy z Peppą kolory, nazwy wszystkiego co tylko znajduje się na obrazkach. Ooooo tutaj jest ciężarówka :) Bawimy się w pokazywanie, ukrywanie niektórych elementów pod chusteczką, pokazywanie kolorów, ale też w opisywanie tego co robi Peppa oraz jej przyjaciele. 


Za jakość wydania, za przepiękne ilustracje oraz interesujące historyjki dajemy Księdze 6 z plusem! To książka, która urzeknie nie tylko każdego fana Peppy, ale też rodziców bo wydanie cieszy każde oko, nawet najwybredniejszego czytelnika :)

Powyższe czasopismo oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:

4 komentarze:

  1. wygląda ekstra! fajne duże wydanie i kilka bajek na raz. U nas Peppa wciąż na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chętnie kupię, ale tym razem na prezent dla siostrzeńca

    OdpowiedzUsuń
  3. Córce najbardziej spodobała się bajka o przyjacielu zwierzątku, bo sama chce dostać rybkę - Peppa jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger