środa, 12 czerwca 2019

Wielkie testowanie Pampers Premium Care!

Moi Drodzy,

dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pieluszek Pampers Premium Care pieluchomajtek w rozmiarze 4. Jestem w gronie szczęśliwców, którzy mają okazję je przetestować i podzielić się z Wami swoją opinią. Zaczynamy! :)





Mój zestaw Pampers Premium Care zawiera opakowanie 38 sztuk Pampers Premium Care Pants w rozmiarze 4, przewodnik projektu, książeczkę badania opinii, dwa balony, które pozwolą mi na wykonanie testów sprawdzających dopasowanie pieluszki oraz 4 kody zniżkowe dla przyjaciół i znajomych.









Opakowanie ma bardzo wygodne otwieranie oznaczone "open here". dzięki temu otwiera się "na suwak" i do otwarcia nie potrzebujesz nożyczek ani innego ostrego sprzętu dzięki czemu paczkę otworzysz w każdym miejscu bez potrzeby rozrywania opakowania. Pieluszki są ładnie ułożone w paczce i po otwarciu opakowania nie wysypują się z niego. 



Pieluszki maja bardzo ładny zapach oraz znakomity wzór. Swoją kolorystyka przyciągają uwagę maluszka i dzięki temu nawet zmiana pieluszki staje się zabawą oraz nauką, ponieważ moja córka chętnie pokazuje paluszkiem gdzie są kropki, a gdzie paski, miś albo serduszko. 


Każda pieluszka z tyłu posiada niebieską taśmę - plaster, który umożliwia wygodne zapakowanie pieluszki. Plasterek na tylnej części pampersa sprawia też, że każdy (nawet babcia, dziadek, ciocia, itd. :) ) wie, jak powinno się założyć dziecku pieluszkę :)



Teraz przedstawiam Wam test z balonem. W zestawie  otrzymałam dwa balony, które zgodnie z instrukcją nadmuchałam do rozmiaru bioder mojej córki. Założyłam pieluszkę na balon i obserwowałam czy pampers potrafi dopasować się do balona, a w rzeczywistości ciała dziecka. Test zdany na szóstkę! Jak widzicie na zdjęciu, pieluszka Pampers Premium Care dopasowuje się delikatnie i w 100% dzięki miękkiej i elastycznej taśmie. Dzięki temu na brzuszku i pleckach nie "odbija" się guma i dziecku jest wygodnie i bezpiecznie.







Kolejny test do test policzka. Rozłożyłam pieluszkę Pampers Premium Care Pants i wlałam na nią około 150 ml zimnej wody. Następnie po 40 sekundach przycisnęłam pieluszkę do policzka. Byłam mile zaskoczona, że pieluszka w zasadzie była sucha, jedynie co poczułam to delikatną wilgoć, ale mój policzek był suchy i ciepły. Nie był to dla mnie również dyskomfort więc pod tym względem pieluszkom Pampers Premium Care Pants daję 6+!


Podsumowując nasze testy, stwierdzam, że pieluszki Pampers Premium Care Pants oceniam celująco! Pieluszki są miękkie, delikatne w dotyku, a przy tym zapewniają dziecku suchość nawet przez całą noc i dzięki temu moja córka śpi spokojnie bez pobudek. Pieluszki Pampers Premium Care Pants pozwalają na oddychanie skórze maluszkowi i dzięki temu ryzyko odparzeń jest mocno zredukowane. Dla mnie atutem jest też to, że pieluszki Pampers Premium Care Pants są łatwe do zakładania, ponieważ moja córka jest bardzo ruchliwym dzieckiem :)
Dla nas to strzał w dziesiątkę!


1 komentarz:

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger