czwartek, 7 lutego 2019

Podgrzewacz Lovi - miłość od pierwszego podgrzania? :)

Zdecydowanie TAK!

Zacznę od tego, że podgrzewacz Lovi dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych: białej i szarej. Ja cieszę oko szarym - jest elegancki, wkomponuje się w każdą kuchnię, odcień obudowy nie zmienia koloru w trakcie użytkowania.



Podgrzewacz LOVI do butelek pozwala na szybkie i intuicyjne przygotowanie pokarmu dla dziecka, w optymalnej dla niego temperaturze: kubek obiadku (ok 200 ml) podgrzewałam niecałe 2 minuty, w tym czasie zdążyłam umyć butelki więc podgrzewacz zdecydowanie pozwala zaoszczędzić mój cenny czas :). Urządzenie działa w trzech trybach: butelka, hot i obiadek. W trybie butelka stopniowo rozmrozisz przechowany pokarm oraz utrzymasz jego temperaturę do 10 godzin. Tryb hot pozwala na szybkie podgrzanie pokarmu oraz na wyparzanie butelek i akcesoriów ta opcja szczególnie jest przydatna na wyjeździe lub pobycie w szpitalu. W trybie obiadek utrzymasz wybraną temperaturę pokarmu nawet do 3 godzin.




Podgrzewacza używam od kilku tygodni stwierdzam, że ten sprzęt to pierwsza klasa! Ma super kolory, wygląda elegancko ma dotykowy wyświetlacz, pozwala na poczucie się fajną skomputeryzowaną mamą :)
To mój pierwszy podgrzewacz, kilka miesięcy podgrzewałam mleko w kąpieli wodnej i uważam, że podgrzewacz to odrobina luksusu i zaoszczędzenie cennych chwil, w czasie których nie muszę mieszać mleka w butelce. Podgrzewacz podgrzewa pokarm  równomiernie, instrukcja jest zrozumiała. Świetna jest obręcz, która minimalizuje ilość uwalniania się pary wodnej. Obiadki i deserki grzeją się około 2-3 minuty - o wiele szybciej niż w kąpieli wodnej. Używam jeszcze instrukcji z tabelą dot. ilości wody potrzebnej do podgrzania pokarmu i pomyślałam, że byłoby poręczniej gdyby była taka mała zalaminowana tabelka (wielkości wizytówki) dołączona do zestawu :) - ot taki mój innowacyjny pomysł, który ułatwiłby używanie podgrzewacza.

Podsumowując, w podgrzewaczu najbardziej cenię możliwość sterylizacji butelki lub części laktatora - ta opcja "uratowała" mnie już kilkakrotnie.

Jestem oczarowana i polecam wszystkim gorąco! :)



3 komentarze:

  1. A nam się właśnie zepsuł podgrzewacz... Ratunku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agnieszko, niestety się spóźniłaś, niedawno zakończył się nasz konkurs, ale może Twój jest jeszcze na gwarancji? :) jaki masz?

      Usuń
  2. Miałam i używałam, polecam bardzo fajny podgrzewacz:)
    tutaj można za darmo przetestować podgrzewacz od lovi wraz z butelkami

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger