piątek, 11 stycznia 2019

Konkurs z Canpol babies - wygraj podgrzewacz do butelek i butelkę Haberman!



Konkurs! Konkurs! Konkurs!

Zapraszam Was do zabawy, w której macie szansę zdobyć zestaw z podgrzewaczem do butelek i butelkę Haberman. Zwycięzców będzie aż dwóch! :)


Z przytupem weszliśmy w Nowy Rok, być może w Waszych salonach stoją jeszcze choinki bo moja wciąż urzeka mnie swoim zapachem i feerią barw kolorowych światełek. Jestem ciekawa jak to było u Was, podzielcie się ze mną swoimi pomysłami i sugestiami.

Hasło brzmi:

Ciepła, świąteczna atmosfera w Twojej kuchni - Twoje wspomnienia, skojarzenia, innowacje.

To wyzwanie kieruję do przyszłych oraz obecnych rodziców. Pracę wykonaj w dowolnej formie: opis, fotografia, ilustracja, film, itd i prześlij ją na mail: batmanka.mama.testerka@gmail.com

Konkurs trwa od 11.01.2019 do 07.02.2019. 
Wyniki ogłoszę do 09.02.2019.


Autorzy dwóch najbardziej kreatywnych oraz oryginalnych prac otrzymają zestaw z podgrzewaczem i butelką marki Canpol babies (zestaw widoczny na zdjęciu).


Regulamin konkursu:


  • Konkurs trwa od 11.01.2019 do 07.02.2019 do godziny 23:59.
  • Organizatorem konkursu jest Batmanka - mama testerka,  fundatorem nagrody jest firma Canpol babies.
  • Zadanie konkursowe zgodne z hasłem: "Ciepła, świąteczna atmosfera w Twojej kuchni - Twoje wspomnienia, skojarzenia, innowacje" prześlij na adres e-mail: batmanka.mama.testerka@gmail.com
  • Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę 2 osoby, które otrzymają zestaw podgrzewacz z butelką od firmy Canpol babies (widoczny na zdjęciu).
  • Wyłonienie laureatów i ogłoszenie wyników oraz publikacja zwycięskich prac odbędzie się w przeciągu 2 dni od zakończenia konkursu w zaktualizowanym poście konkursowym.
  • Jedna osoba może przesłać tylko jedno zgłoszenie.
  • W dniu ogłoszenia wyników zwycięzca zostanie powiadomiony e-mailem o wygranej, następnie w ciągu 3 dni jest zobligowany do przesłania danych adresowych (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) - jeśli w tym czasie nie otrzymam danych do wysyłki, wyłonię kolejnego zwycięzcę.
  • Nagrody wysyłane są tylko na terenie Polski bezpośrednio od Producenta marki Canpol babies. 
  • Udział w konkursie wiąże się z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej.
  • Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Zapraszam Was do zabawy!

Edit:

Moi Drodzy! Obiecałam Wam, że wyniki konkursu opublikuję do dzisiaj więc oto i dotrzymuję słowa. Wybór był trudny, ponieważ każda praca ma w sobie coś magicznego i urokliwego. Kilka Waszych wspomnień sprawiło, że przejrzałam swoje zdjęcia z dzieciństwa wspominając najszczęśliwsze chwile. Czytanie Waszych prac i wspomnień było bardzo przyjemne,  niektóre z nich były osobiste i jestem przekonana, że Wam również ten temat przypadł do gustu. Dziękuję Wam serdecznie za wspaniałą zabawę, ciekawe i kreatywne prace oraz z przyjemnością informuję, że zestaw z podgrzewaczem Canpol babies wędruje do: (tamtatatatamtatatammmmm):

Tosia M.

Świąteczna kuchnia to dla mnie przede wszystkim makówki. Jest to tradycyjna wigilijna potrawa, którą jada się na Śląsku. Od dziecka to jej zapach budził mnie w Wigilię, charakterystyczna woń maku i olejku migdałowego. Po przebudzeniu kierowałam swoje kroki do kuchni, gdzie oblizywałam łyżkę, wyjadałam resztki z garnka. Podczas przybierania makówek w misce zawsze podjadałam, dlatego mama zawsze robiła duże ilości makówek a jedna miseczka była przeznaczona do zjedzenia przed wigilią. W tym roku również nie zabrakło tej potrawy na naszym stole, jedynie co, to ze względu na alergię syna, mleko krowie zostało zamienione na migdałowe.


Gdyby porównać makówki do naszego życia, to masa makowa byłaby rodziną. Ona jest postawą, zwarta, trzymająca się razem. Pieczywo, to ludzie, którzy są postawieni na naszej drodze, otaczają nas, pomagają nam się wspinać na wyższe poziomy. Bakalie to doświadczenia, które nas spotykają, jedne nam smakują inne niekoniecznie, ale wszystkie są w życiu potrzebne. Dzieci natomiast można porównać do cukru. To właśnie on nadaje smak naszemu życiu, sprawia, że nie jest gorzkie, dzięki niemu się uśmiechamy, jest lekiem na całe zło. Zawsze w trudnych chwilach sięga się po coś słodkiego. Wszystko to razem połączone tworzy harmonijną spójność. Dbajmy o to, aby nasze życie było dobrze doprawione i każdemu smakowało.


bezel88-88

Ja napiszę moje wspomnienie z czasów świątecznych.

Dawno, dawno temu jeszcze jak byłam dzieckiem, uwielbiałam przyrządzać potrawy świąteczne z moją babcią. To znaczy: ona przyrządzała, a ja podjadałam. To było dzień przed Wigilią . Dziadek pomalował meble kuchenne (oczywiście uchwyty wyciągnął), Babcia robiła uszka, a ja co chwilę je podjadałam. Babcia nie wytrzymała, nazwała mnie małym głodomorem i uszka schowała do szafki zamykając ją. No tak, bez uchwytów szafki już nie dało się otworzyć bo cała się lepiła od tej farby. Babcia wtedy mnie nastraszyła że uszek na święta nie będzie. Tamtego dna napisałam list do mikołaja, że nie chcę prezentu tylko uszka. I chyba mnie wysłuchał bo uszka były na wigilijnym stole.



Tosiu, Bezel,

serdecznie Wam gratuluję i życzę Wam abyście zawsze miały pod dostatkiem cukru, który nadaje życiu smak oraz pierogów, bez których nie byłoby Świąt :). Czekam na wiadomość od Was z Waszymi danymi do wysyłki nagrody.

Wszystkim jeszcze raz dziękuję i cieszę się, że macie tak wspaniałe wspomnienia. Mam nadzieję, że niebawem będę miała przyjemność ponownie zaprosić Was do wspólnej zabawy!

9 komentarzy:

  1. Udział wzięty. Niecierpliwe czekamy na wyniki! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie otrzymałam, dziękuję, trzymajcie kciuki! Wybór będzie trudny bo ciekawych i wyjątkowych prac jest sporo :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki :) do zakończenia konkursu mamy jeszcze kilkanaście dni więc zachęcam do udziału w nim kuzynki, koleżanki, siostry :)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję :D
    Mam nadzieję, że mail do Pani doszedł.
    Pozdrawiam serdecznie,
    TosiaM

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, otrzymałam Wasze maile z danymi do wysyłki. Dziękuję. Jeszcze raz serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja od razu wiedziałam, że postawię na podgrzewacz a nie na mikrofalę, bo wydaje mi się to dużo lepszym rozwiązaniem. Dodatkowo też od razu zastanawiam się nad butelkami i chyba postawię na firmę https://www.lansinoh.pl/ Nie jest aż tak znana i popularna, jak te czołowe firmy, ale też polecana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny konkurs. Powinno być takich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger