poniedziałek, 25 stycznia 2021

Poznajemy "Pory roku - krok po kroku ZIMA"




Jak wygląda sad, park, las zimą? Kto i w jaki sposób może dokarmiać zwierzęta? Co to są tropy? Czyje to ślady? Na te i wiele innych pytań znajdziemy odpowiedzi w wyjątkowej książce Wydawnictwa AWM: Pory roku - krok po kroku ZIMA. To książeczka wyjątkowa, nietuzinkowa i z pewnością oryginalna. Wprowadzi dziecko w magiczny zimowy świat opisując przyrodę zimą. Książka zaciekawi nie tylko dzieci, ale też rodziców dzięki przykuwającym wzrok ilustracjom oraz rozkładanym stronom! Ta książka panoramiczna skradła moje serce! Jest w niej mnóstwo ciekawostek napisanych przystępnym dla przedszkolaka językiem, pięknych, barwnych ilustracji, ćwiczeń aktywizujących i sprawdzających zrozumienie tekstu. W tej książce każdy znajdzie coś dla siebie. Tak zwany słuchowiec: wpadające w ucho rymowanki, wzrokowiec: mnóstwo barwnych i edukacyjnych ilustracji, a nawet kinestetyk, który na długo zapamięta tę pozycję dzięki otwieranym stronom. 



Fantastycznym pomysłem są ćwiczenia, które zaktywizują młodego czytelnika. Znajdziemy tutaj dopasowywanki, rebusy, krzyżówki, diagramy, labirynty i wiele, wiele innych. Moja córka na każdym spacerze szuka tropów, co prawda naszego psa i kotów, ale tez sama chętnie odbija swoje ślady na śniegu porównując je z moimi :) Ta książeczka dostarczy Wam niesamowitej zabawy nie tylko podczas czytania, ale też na spacerach kiedy wspólnie będziecie sobie przypominać jej treść. Świetnym pomysłem jest też zabranie naszej książkowej ZIMY na spacer :)










Dla mnie to cudowna, wyjątkowa książka, zdecydowanie edukacyjna! Najważniejsze jest dla mnie to, że jest oryginalna, zachęci dziecko do czytania, ale też eksplorowania swojej okolicy w czasie spacerów. Gorąco polecamy! :)

Tę pozycję oraz wiele innych ciekawych publikacji znajdziesz tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger