niedziela, 24 stycznia 2021

KONKURS z Wydawnictwem AWM! Wygraj książeczkę DZIKIE ZWIERZĘTA

Moi Drodzy, wspólnie z Wydawnictwem AWM przygotowałam dla Was konkurs, w którym do wygrania jest książeczka z dźwiękami DZIKIE ZWIERZĘTA. To książeczka, która sprawi radość maluszkowi oraz jego rodzicom i zapewni mile spędzony czas w rodzinnym gronie :)



Czas trwania konkursu:
 24.01.2021-02.02.2021


Pytanie konkursowe:

Jeśli Twoje dziecko miałoby być dzikim zwierzęciem, to jakim by było? :)

Moja córa ostatnio przechodzi samą siebie: przez chwilę skacze jak kozica górska, popiskuje jak małpka, a po chwili wtula się we mnie jak miś koala, dlatego potraktujcie pytanie z przymrużeniem oka i z poczuciem humoru. Mile widziane zdjęcia, filmy, rysunki, makiety, wierszyki, opowiadania - cokolwiek podpowie Wam wyobraźnia :)


Zwycięży jeden najciekawszy/najzabawniejszy/najbardziej zaskakujący komentarzy. Forma pracy dowolna. Konkurs odbywa się równocześnie na Facebooku i na blogu.

Regulamin konkursu:


  • Konkurs trwa od 24.01.2021 do 02.02.2021 do godziny 23:59.
  • Organizatorem konkursu jest Batmanka - mama testerka,  fundatorem nagrody jest Wydawnictwo AWM.
  • Zadanie konkursowe zgodne z hasłem: Jeśli Twoje dziecko miałoby być dzikim zwierzęciem, to jakim by było? (swoją pracę podpisz imieniem oraz nazwiskiem lub adresem e-mail).
  • Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jedną osobę, która otrzyma książeczkę DZIKIE ZWIERZĘTA Wydawnictwa AWM
  • Wyłonienie laureata i ogłoszenie wyników odbędzie się w przeciągu 5 dni od zakończenia konkursu.
  • Zwycięzca jest zobligowany w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników do przekazania swoich danych adresowych na mój adres e-mail- w przeciwnym razie wyłonię kolejnego zwycięzcę.
  • Udział w konkursie wiąże się z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej.
  • Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 28.07.1992 r. i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy
  • Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
  • Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski. Nagrodę wysyła Wydawnictwo AWM



Z niecierpliwością czekam na Wasze odpowiedzi! :)

5 komentarzy:

  1. Moja córeczka zwinna jest i wysoka, najlepszych przysmaków nie spuszcza z oka, smukła żyrafa by z niej była, najlepszych listków z drzewa by nie odpuściła. Zgrabne uszka, bystre oczka czy dzikim zwierzątkiem jest także foczka? W basenie czuje się jak w wodzie, we wszystkich zawodach Miśka płynie na przodzie! Szybko biega, szybko pływa, ale odpocząć też lubi ta moja dziewczyna. Kiedy bajkę na dobranoc razem czytamy jak misie koala się przytulamy, oczka zamykamy o dzikiej Afryce piękne sny mamy...
    mamfelka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mały synek wcieleń ma wiele!
    Na jego buźce uśmiech gości, tyle w tym dziecku jest szczerej radośći! Tym samym radosną małpkę mi przypomina, co tak po wszystkim lui się wspinać!
    Rano po pobudce w łóżeczku już stoi i zastanawia się, co by tu nabroić!
    Niczym surykatka z łóżeczka wystaje i swymi oczkami o coś się prosić zdaje!
    W takich chwilach konieczne jest przytulanie, bo przecież nie ma jak na mamie zwisanie!
    Niczym koala w mamę wtulony, różwnież tak żal każdy jest ukojony!
    A gdy przychodzi pora jedzenia mój Franuś szybko się w dzika zamienia!
    Uwielbia on łapkami wszystko zajadać, ciągle jedzonko z talerzyka na talerzyk przekładać!
    Grzebie w swych daniach jak oszalały, jednak apetyt ma doskonały!
    Tygrysa jednak on przypomina, gdy z każdego dania mięsko on wcina!
    Jednak jak zająć również marchewkę zajada, także we wszystkim jest równowaga!
    Niczym małe lwiątko po domu na czworakach maszeruje, jednak żadnych ograniczeń on nie czuje!
    Po cichutku wszędzie się skrada, żadna na to nie działa rada!
    Wszędzie chętnie by zajrzał niczym sroka, co zabiera wszystko co błyszczy dla oka!
    A momentami, gdy na paluszkach przy oknie staje to czasem chętnie wilka udaje!
    Wyje jak ten w pełni do księżyca, wzywając do okna swego psa!
    Bo nasze wilczury przyjaźń połączyła, i nasza psina synka polubiła!
    Jest jeszcze malutki niczym fenek pustynny, taki słodki i niewinny!
    Jednak w naszym żcyiu zajłą część ogromną, niczym taki wielki słoń z podniesioną trąbą!
    gosia.s012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze mama dodac zapomniała, jak to moja mała górska kozica skakać pokochała!
    A każda pralkę z kilometra niczym gepard swą ofiarę upoluje!
    Niczym lwica swych lwiątek on jej pilnuje!


    P.S. Chciałam nawet dodać zdjęcie, ale niestety przerasta to moje umiejętności 🙈

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek to prawdziwa tęcza przeobrażeń
    w dzikie zwierzęta zmienia się jak kraina marzeń
    bez wątpienia jednak pomijając dotychczasowe przeboje
    dziś powiem Wam, kim zostałby mój syn, by poprawić Wam nastroje!
    Otóż zdecydowanie dziki zwierz SPĘP to jego uosobienie
    bo niejedno ku temu składa się wydarzenie !

    - Daj cukierka mamusiu ! - co chwilę słyszę za uszami
    a gdy się odwracam on trzepocze swimi skrzydełkami
    gdy omawiam piszczy jak SPĘP i upiera się zawzięcie
    czasem mi się wydaje że zła czarownica rzuciła na niego zaklęcie
    bo ciągle SĘPI zwłaszcza słodkości, taki to zwierz
    a do innego jedzenia to niejadek, dziś mi uwierz !

    Syn to zdecydowanie DZIKIE i mądre ptaszysko
    zwierz który nader wszystko ceni domowe ognisko
    lubi się tulić, swoimi skrzydłami mocno obejmować
    czasem potrafi podrapać biorąc w swoje szpony!

    Cóż mam więcej dodać... dziś pokazałam mu to rozdanie
    z tej wielkiej chęci posiadania książeczki zjadł nawet śniadanie
    lecz... potem czarł prysł bo do wieczora "spępił" "mamo, mamo
    czy książeczkę zobaczymy u siebie taką samą?"!
    YYY ... cóż, chyba pokazując mu to błąd popełniłam,
    dlatego dziś tu biorę udział, czy błąd popełniłam ?
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeej widziałam wyniki na facebooku! bardzo dziękuję! córeczka się ucieszy :D
    Batmanko napisałam już maila w sprawie odbioru nagrody
    Mama Misi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger