środa, 23 lutego 2022

„Ja i moja siostra Klara” - idealna książka na słońce i deszcz

Dzisiaj przedstawię Wam wyjątkową dziewczynkę obdarzoną sporym poczuciem humoru, pogodą ducha i czymś jeszcze co sprawia, że każdy kto ją spotyka, od razu jest w stanie ją polubić, ba! Nawet pokochać :)





Klara lubi eksperymentować, sprawdzać, testować, doświadczać. Krótkie, pełne ciepła i humoru opowieści przypadły nam do gustu na tyle, że po Klarę sięgamy już kolejny wieczór.🙂
„Ja i moja siostra Klara” to idealna książka na dzień, na wieczór, na pogodę i na deszcz. Czyta się ją lekko, przyjemnie i podoba się nie tylko dzieciom, ale i rodzicom. Dzięki sporej czcionce może być to pozycja do trenowania samodzielnego czytania przez dziecko. Póki co to ja czytam Klarę córce, ale już nie mogę się doczekać kiedy rolę się odwrócą
🙂
Książka ma ciekawą formę, jest napisana z perspektywy brata Klary - to on opowiada o jej zwariowanych, aczkolwiek całkiem realnych pomysłach. Wspomnę też o uroczych i ciekawych ilustracjach, które przykuwają uwagę małych i starszych czytelników.
Jeśli nie słyszeliście do tej pory o Klarze to musicie coś wiedzieć! „Ja i moja siostra Klara” to pierwsza część serii zwariowanych przygód rodzeństwa więc jeśli i Was zauroczy ta wspaniała i niezwykła parka, śmiało sięgajcie po kolejne części. Seria książek o Klarze to klasyka europejskiej literatury dla dzieci, dlatego to właśnie gwarancja udanej zabawy
🙂
Co więcej, „Ja i moja siostra Klara” znajduje się na "Złotej liście" książek polecanych przez fundację ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom. Autorem jest Dimiter Inkiow, a książka ukazała się dzięki nakładki Wydawnictwa Tatarak. Wydawnictwa, które publikuje same perełki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger