czwartek, 22 kwietnia 2021

Pojazdy. Pudełko pełne zabawy. Akademia Mądrego Dziecka - nieszablonowe puzzle dla Najmłodszych


Wraz z przyjściem wiosny i pięknej, słonecznej pogody zaczęłyśmy spędzać większość dnia w ogrodzie. Faktycznie, mniej czasu poświęcamy książkom czy grom jednak wciąż uważnie śledzimy nowinki na rynku wydawniczym. Dzisiaj pokażę Wam nowość Wydawnictwa Harper Collins - Pudełko pełne zabawy z serii Akademia Mądrego Dziecka. Pudełko kryje ogrom świetnej zabawy, nie tylko dla dziecka, ale i rodzica. Przyznaję, uwielbiam nieszablonowe gry i te puzzle skradły moje serce. To puzzle wyjątkowe, inne niż te, które okrywałyśmy do tej pory. 

W opakowaniu znajdziecie 32 elementy (my je nazywamy patyczkami, bo mi osobiście przypominają patyki do lodów :)), tackę do układania puzzli oraz książeczkę z wierszykami. Po przeczytaniu wierszyka dziecko może ułożyć pojazd z puzzli. Puzzle są dwustronne, mają barwne ilustracje, soczyste kolory - przykuwają uwagę. Każdy obrazek składa się z 8 elementów. Podoba mi się to, że zabawy jest mnóstwo, bo dzięki temu zestawowi możemy ułożyć aż 8 ilustracji przedstawiających różnorodne środki transportu. Ta zabawka edukacyjna wpływa na rozwój dziecka na kilku płaszczyznach: czytanie dziecku pobudza jego wyobraźnię, wpływa na poszerzenie zasobu słownictwa, a układanie puzzli rozwija jego kreatywne myślenie, spostrzegawczość oraz pomaga w ćwiczeniu motoryki małej: sprawności rąk i precyzji ruchów. Moja córka jest zachwycona puzzlami, chętnie się nimi bawi, jednak póki co obrazki układamy wspólnie, do tej pory ja układałam puzzle graniczne, a córa dokładała środkowe :)












Pudełko pełne zabawy to ciekawa alternatywa dla tradycyjnej układanki, które zapewni dziecku naukę poprzez zabawę. Przede wszystkim, krótkie wierszyki wpadają w ucho, zachęcają dziecko do powtarzania słów umożliwiając mu nie tylko poszerzanie zasobu słownictwa, ale też trenowanie poprawnej wymowy. Dla nas to strzał w dziesiątkę! Cieszy mnie widok zaangażowanego w zabawę dziecka, które chce odkrywać kolejne obrazki, chętnie układa puzzle, ogląda inne "patyczki" i z uwagą i skupieniem słucha rymowanek. Dla mnie to gwarancja dobrego wyboru!

Wszystkie nowości i wspaniałości znajdziecie tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger