wtorek, 12 stycznia 2021

Słodkich snów - książki świecące w ciemności!

 


Moi kochani, tutaj skupię się o tyle nie treści, a przede wszystkim na bajerze! Spotkaliście kiedyś książki świecące w ciemności? To moje pierwsze egzemplarze i już teraz wiem, że nie ostatnie. Na wstępie podrzucę Wam pomysł na to, aby ilustracje były wyraźne i dobrze widoczne z ciemności - naświetlcie je wcześniej pod lampką, latarką, czymkolwiek. 

Najpierw obejrzałyśmy z córą ilustracje, przeczytałam jej historyjki (ciekawe, wciągające, angażujące i godne polecenia), omówiłyśmy historyjki, a wieczorem przygotowałam dla niej niespodziankę, wyjątkowy pokaz. Niestety zdjęcia były kiepskiej jakości, dlatego musicie mi uwierzyć na słowo - piękne świecące elementy - zrobił wrażenie nie tylko na mojej małej czytelniczce :)

Uwielbiam książeczki z takimi bajerami - dla dziecka to dodatkowa zachęta do czytania, coś co nas rozbawi, zaintryguje i pozwoli miło spędzić czas we wspólnym gronie. Są też oczywiście aspekty edukacyjne i dla mnie nieoceniona rzecz: rozwój dziecięcej wyobraźni i kreatywności! Moja córka po tej lekturze zapałała miłością do odgrywania scenek w teatrzyku cieni - to nasza codzienna zabawa :)










Te dwie książeczki ciekawie też nastroją maluchy do spania więc możemy je potraktować jako książeczki na wieczorne czytanie. Udanej lektury i kolorowych snów! :)

Książkę znajdziecie nie tylko online (polecam tutaj), ale też w sieci sklepów Biedronka (oferta jest ważna do wyczerpania zapasów).

Tę oraz wiele innych ciekawych pozycji znajdziecie tutaj:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger