poniedziałek, 6 lutego 2023

Wygraj zestaw książek dla przedszkolaka!



 🤩❤😍🎁🎈🥳KONKURS!!!


Moi Kochani,


mam dla Was konkurs, w którym do wygrania jest jeden z trzech zestawów książek z zadaniami i naklejkami dla przedszkolaków. Książki ukazały się nakładem Wydawnictwa Media Service Zawada.


Czas trwania konkursu: 01.02.2023-10.02.2023


Pytanie konkursowe:


Opisz ciekawą/oryginalną/ulubioną/edukacyjną lub niekoniecznie zabawę podając wiek dziecka🙂


🥳🤩🎈❤️


Zwyciężą trzy najciekawsze/najzabawniejsze/najoryginalniejsze komentarze. Forma pracy dowolna. Konkurs odbywa się równocześnie na Facebooku i na blogu.


Regulamin konkursu:


Konkurs trwa od 01.02.2023 do 10.02.2023 do godziny 23:59.

Organizatorem konkursu jest Batmanka - mama testerka,  fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Media Service Zawada.

Zadanie konkursowe zgodne z hasłem: Opisz ciekawą/oryginalną/ulubioną/edukacyjną lub niekoniecznie zabawę podając wiek dziecka.

Spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę 3 osoby, które otrzymają zestaw książek widoczny na zdjęciu. 

Wyłonienie laureatów i ogłoszenie wyników odbędzie się w przeciągu 5 dni od zakończenia konkursu.

Zwycięzcy są zobligowani w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników do przekazania swoich danych adresowych na mój adres e-mail- w przeciwnym razie wyłonię kolejnego zwycięzcę.

Udział w konkursie wiąże się z dobrowolnym podaniem danych osobowych i oświadczeniem, że są one podane zgodnie z prawdą. Dane podane w konkursie są przetwarzane wyłącznie w celach konkursowych tzn. ogłoszenie zwycięzcy konkursu oraz późniejszego przesłania nagrody konkursowej.

Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 28.07.1992 r. i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy

Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski. Nagrodę wysyłam ja - Batmanka 🙂

Facebook nie jest organizatorem, nie jest też w żaden sposób połączony z konkursem.


Z niecierpliwością czekam na Wasze odpowiedzi! 🙂


Batmanka ❤️❤️

1 komentarz:

  1. Opiszę Wam pomysł na zabawę, która zrodziła się całkowicie przypadkowo, pod wpływem chwili. Dzieciaki dostały jajka niespodzianki, czekoladę wyjedli, zabawki poskładali, a że byliśmy na dworze, to mój mąż powkładał do plastikowych jajek "skarby". Mieliśmy w plecaku malutkie figurki-zabawki, guzik, kolorowe kryształki, gumę rozpuszczalną, spinkę. Jajka zakopaliśmy w śniegu, a zadaniem dzieciaków było ich odszukanie :) Często bawimy się w tę grę rozbudowując ją trochę: do jajek wkładamy napisane na kartce cyfry, litery, rebusy, zagadki. Czasem też drobiazgi, które sprawią sporo radości :) Dzieci w wieku: 4, 7, 10 lat :)

    Gosia Rospondek
    zgłoszenie wysłałam też mailem, żeby była pewność, że ja to ja :) - Gosia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger