niedziela, 8 września 2019

Wyniki konkursu z Twinpigs!

Moi Drodzy,

uwielbiam organizować dla Was konkursy, ponieważ wspólnie świetnie się bawimy. Jest jednak pewien moment, którego nie lubię najbardziej. Używam przy tym bardzo delikatnych słów :) Uwielbiam czytać Wasze prace, lepiej Was poznawać, ale wybór laureatów przysparza mi zawsze mnóstwo problemów. Tak było i tym razem. Wszystkie Wasze zgłoszenia są świetne! Każde na swój sposób jest oryginalne i wyjątkowe. Wiele z nich jest zabawnych, szczerych i takich prawdziwych. Chciałabym abyśmy wszyscy wybrali się razem do Twinpigs, ale byłaby zabawa! Swoją drogą to świetny pomysł, chyba każdy się ze mną zgodzi! :)



Mimo, że wszystkie Wasze prace mnie zachwyciły, trzy z nich skradły moje serce. Nie liczy się ilość czy długość wypowiedzi, a jej oryginalność i to COŚ. Właśnie te aspekty znalazłam w pracy:

1) Anny (zgłoszenie na FB):

"Do Twinpigs z synem zabierzemy Ciocie Monika Żmuda i jej rozrabiakę syna Bartka a najlepszego kumpla i kuzyna mojego syna. Zabawa będzie super bo w tej wyprawie synowie będą mogli mamy w więzieniu zamknąć i to całkiem legalnie. W szeryfów się zabawią i frajdę z tego mieć będą. A my mamy jak dzieci poczuć będziemy się mogli, świat TWINPIGS poznać ." 


PS.: Nie mam pojęcia co się stało z jakością zdjęcia, ale na FB znajdziecie obraz w pięknych i nie rozmytych barwach :)

2) ZONIA (zgłoszenie na blogu):

"Do parku TwinPigs zabiorę moją rodzinkę,
każdy będzie miał wesołą minkę.
Akurat jest nas 2+2 więc może wejściówki wygrać się uda.
Atrakcji jest tam wiele, każdy znajdzie coś dla siebie!
Dla mnie będzie młyńskie koło!
Trochę się boję, ale muszę stawić temu czoło!
Dla męża idealny będzie napad na bank,
on lubi liczyć kasę więc będzie z porywaczami za pan brat!
Fanem pociągów jest mój starszy syn,
nieraz przez sen wydaje pociągów rytm!
Młodszy lubi karuzele, dobrze że w TwinPigs jest ich wiele!"


3) marabelli (zgłoszenie na blogu):

"Z przyjemnością zabiorę moją koleżankę, która jest w trakcie pisania pracy magisterskiej dotyczącej Westernu. Być może wizyta w Twinpigs jej w tym pomoże, ale z pewnością dostarczy rozrywki oraz duuużo frajdy :)"

Pani Aniu,

mam nadzieję, że Wasze uśmiechy będą jeszcze większe w Parku Rozrywki Twinpigs! Wasza praca urzekła mnie radością oraz mnóstwem pracy i jak się domyślam serca włożonego w jej wykonanie. Gratuluję!

Zoniu,

życzę Ci odwagi oraz wielu doznań nie tylko na Młyńskim Kole! Opis Twojego Męża mnie rozbawił do łez - bawcie się!

Marabello,

życzę Twojej Koleżance aby praca napisała się jej lekko i szybko. Jako, że niedawno i ja się "broniłam" czuję się w obowiązku dostarczyć Wam inspiracji :)

Laureatom serdecznie gratuluję i czekam na zdjęcia! Wysyłajcie, oznaczajcie, pokażcie jak dobrze się bawicie! :)

Jeszcze raz dziękuję Wam za znakomitą zabawę! Mam dla Was niespodziankę, już niebawem zaproszę Was na kolejny konkurs, w którym będą do wygrania zabawki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger