wtorek, 9 kwietnia 2019

Bajeczki z naklejkami - bawimy się z wydawnictwem MD Monika Duda

Cześć!


Dzięki mojej współpracy z wydawnictwem MD Monika Duda zapraszam Was do zaczarowanego świata Bajeczek z naklejkami. To urocza seria składająca się z 16 zeszytów, a w każdym z nich znajdziecie interesującą bajkę z naklejkami. W serii znajdziecie:

- Alicja w krainie czarów
- Wilk i siedem małych kózek
- Muzykanci z Bremy
- Złota Gęś
- Brzydkie kaczątko
- Przebiegły lis i pstrokata kurka
- Trzy małe świnki
- Czerwony kapturek
- Jaś i łodyga fasoli
- Mysz wiejska i mysz miejska
- Mała czerwona kurka
- Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków
- Złotowłosa i trzy misie
- Koziołki spryciołki
- Kurczaczek lizaczek
- Jaś i Małgosia





Seria bajeczek z naklejkami jest bardzo bogata i urozmaicona i właśnie dzięki temu możemy wybrać pozycję klasyczną dla dziecka, przykładowo Brzydkie kaczątko, ale też bajeczki mniej popularne i rzadziej spotykane. Nas urzekła opowieść o myszy wiejskiej i myszy miejskiej.

Bajeczki możemy wykorzystać na kilka sposobów. Możemy je czytać dziecku na przykład przed drzemką żeby wyciszyć malucha, możemy też w trakcie dnia posprzątać zabawki usiąść wygodnie z maluchem, przygotować mu zdrowe przekąski, czytać, słuchać i dyskutować. Właśnie na takie popołudnie zaprosiłam do siebie mojego bratanka. Rozsiedliśmy się wygodnie przy soku jabłkowo-żurawinowym oraz chipsach z suszonych jabłek i zachęciłam go do wyboru książeczki (zakryłam okładki więc to był strzał, ale niesamowicie się ucieszył gdy zobaczył tytuł: Kurczaczek lizaczek). Z racji, ze nie znał jeszcze takiej bajki pokazałam mu okładkę i poprosiłam aby zgadywał o czym będzie opowiadanie. Dzięki takim zadaniom dziecko ćwiczy wyobraźnię, trenuje mózg, wzbogaca słownictwo oraz ćwiczy układanie dłuższych wypowiedzi. Mój bratanek był zachwycony czytaniem bajki, ponieważ na każdej stronie przyklejał naklejki, a gdy już skończył, opowiadaliśmy o przygodach Kurczaczka.

Co nam się podoba w serii Bajeczek z naklejkami:

- każda bajeczka ma ponad 50 różnej wielkości naklejek, które łatwo się odkleja - to właśnie szukanie naklejek i przylepianie ich w odpowiednim miejscu urozmaica zadania oraz sprawia, że dziecko uczy się poprzez zabawę




- czcionka jest duża, czarna i wyraźna co ułatwia dzieciom naukę oraz szlifowanie umiejętności czytania


- na okładce każdej książeczki jest miejsce na imię dziecka, dzięki czemu każda książeczka może zostać podpisana co uchroni ją przed zgubieniem - podpisanie książeczki  również sprawia, że dziecko ma poczucie, że książeczka jest jego i należy o nią dbać




- nowe, trudne słowa są pogrubione ucząc dzieciaki zróżnicowanego słownictwa



- bajeczki mają piękne, kolorowe ilustracje ilustracje co sprawia, że opowieść jest przyjemna i zwiększa umiejętność czytania i słuchania




- na okładce znajduje się zadanie (w przypadku Kurczaczka lizaczka jest to krzyżówka), które pomaga dziecku w utrwaleniu słownictwa, które pojawiło się w książeczce




Dołączycie do nas do zaczarowanego świata Bajeczek z naklejkami gdzie uczymy się poprzez zabawę i w świetnej atmosferze w interesujący sposób spędzamy czas? :)

Zapraszamy!

2 komentarze:

  1. Wow, rewelacja! Uwielbiam takie perełki. Mi sprawiają wielką przyjemność, a synek bierze z mamy przykład. Rewelacyjnie pokazane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te książeczki. Mojej chrześnicy na pewno by się spodobały. Chyba mam już kolejny prezent mikołajkowy. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger