wtorek, 20 marca 2018

Wielkie testowanie z Canpol babies!

Canpol babies - BLOGOSFERA

Drogie czytelniczki i czytelnicy,


Każdy z nas lubi dostawać prezenty i je testować. Mam dla Was znakomitą wiadomość! W marcu macie okazję przetestować matę "Dżungla" z pozytywką. Mata swoją barwną kolorystyką, zabawkami oraz melodyjką przyciąga uwagę każdego maluszka. Mata stymuluje rozwój każdego szkraba oraz zachęca go do aktywności.






Jeśli prowadzisz swój blog i również chcesz przetestować matę to zgłoś swoją kandydaturę na:



Z przyjemnością przetestuję z moją córeczką matę, a z Wami podzielę się moją opinią na jej temat i zdjęciami z testowania! :)

Wam, moi drodzy, obiecuję, że w przyszłości zorganizuję konkurs, tak abyście i Wy mogli zdobyć takie piękne gadżety!


3 komentarze:

  1. powodzenia!! nie prowadzę bloga, ale chętnie wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :) oby Wam się udało! Mata przepiękna! mam jeszcze trochę czasu do zakupu, ciekawa jestem jak Wam się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mata jest bardzo ładna, kolorowa, przyciąga uwagę nie tylko dziecka, ale też moją :) trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger