poniedziałek, 27 czerwca 2022

Wyjątkowe przygody Muminka

Najnowsze przygody Muminka i jego rodziny i przyjaciół przeczytałam kiedy córka była jeszcze w przedszkolu- nie mogłam się doczekać jej powrotu. Okazało się, że jak zawsze, historie tak bardzo mnie urzekły, że z przyjemnością wracałam do nich jeszcze wiele razy z córą :)




„Muminek i nowy przyjaciel” to pełna ciepła opowieść o niezwykłej przygodzie. Opowieść trzymająca w napięciu, nawiązuje do magii przyjaźni, poszukiwaniu przyjaciół. Tym razem Muminek i Ryjek znajdują Lost w butelce i postanawiają udać się w podróż, aby odnaleźć nowego przyjaciela. Jednak nie wszyscy do tematu nowego przyjaciela podchodzą tak entuzjastycznie. Panna Migotka boi się odrzucenia, martwi się tym, że ktoś stanie się dla Muminka ważniejszy. To wspaniała opowieść o magii przyjaźni, o wartościach, o tym, że każdy z nas może miecbwiecej przyjaciół, że nie powinnismy zamykać się na nowości, wręcz przeciwnie- poznawanie, doświadczanie jest bardzo ważne. 




„Muminek i pieśń oceanu” nawiązuje do legendy o muszlach, ich mocy, oceanie. Dla mnie ta część kojarzy się z latem, wakacjami i letnimi przygodami. Być może nasze Szkraby też przeżyją wyjątkową przygodę i odnajdą magiczną muszlę?

Cała seria o przygodach Muminka zawiera bajeczne, kolorowe ilustracje i dużą czcionkę- w sam raz do trenowania umiejętności samodzielnego czytania. Jeśli jesteś fanką Muminków i znasz przedszkolaka, ta seria będzie hitem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger