piątek, 1 października 2021

My Little Pony 100 naklejek - książka z zadaniami i naklejkami dla przedszkolaków

 

Moja córa chętnie zajmuje się książkami, przykleja nalepki, rysuje po śladzie, koloruje, dlatego tak się ucieszyła z naszej nowości. Moja trzylatka jest fanką Peppy, Binga, Maszy i oczywiście My Little Pony również, dlatego tak chętnie sięgam po pozycje wydawane przez Harper Collins - Wydawnictwo ma olbrzymi wybór książek nawiązujących do bajek oraz filmów. W książeczce znajdziecie 16 stron z łamigłówkami o zróżnicowanym stopniu trudności oraz mnóstwo nalepek, których bohaterowie to urocze kucyki. Podoba mi się to, że część naklejek przydaje się do rozwiązania zadań, a pozostałe dziecko może wykorzystać według własnych potrzeb i pomysłów. U nas znakomicie sprawdza się "album" na naklejki czyli piękny, oczywiście różowy notatnik, w którym lądują cudne naklejki. Zaletą jest to, że w książce znajdziemy zadania łatwiejsze i trudniejsze i cieszę się, że są też takie, z którymi ja mam okazję pomóc córce :)








Ciekawe pozycje dla młodszych i starszych czytelników znajdziecie tutaj:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger