poniedziałek, 28 września 2020

Gra zręcznościowa PRACOWITE PSZCZÓŁKI AWM

 


Od kilku tygodni nie rozstajemy się z książeczkami Wydawnictwa AWM - moja córka uwielbia je dotykać, głaskać, szarpać, słuchać - z pewnością pamiętacie te świetne publikacje "z gadżetami" czyli z elementami sensorycznymi i dźwiękowymi. Tym razem mam dla Was grę zręcznościową dedykowaną dzieciom powyżej trzeciego roku życia. Co prawda moja córka dopiero oczekuje trzecich urodzin, ale już teraz postanowiłyśmy sprawdzić się jako "łapaczki" pszczół :)

PRACOWITE PSZCZÓŁKI to drewniana, solidnie wykonana gra edukacyjna, która dostarczy dziecku wiele zabawy, radości, ale też okazji do koncentracji. W opakowaniu znajdziecie drewniany sorter (plusem jest to, że jest dość lekki, jednak stabilnie leży na stole), 7 kolorowych pszczółek (są trwałe, mimo wielu prób wyglądają jak nowe - zwracam na to uwagę, ponieważ w pierwszej chwili martwiłam się, że skrzydełka mogą się dość szybko "wyszarpać", jednak ku mojej radości, byłam w błędzie :) ) oraz plastikowa pęseta (w kolorze czerwonym - dzięki temu można ją szybko odnaleźć w pokoju maluszka, który uwielbia książki, puzzle i układanki - ostatnio córka nie pozwala na sprzątanie, bo wszystkim chce bawić się równocześnie :) ).

Nasze pierwsze przygody z PSZCZÓŁKAMI były wyjątkowe - córka co prawda obsługiwała pęsetę, ale nie chciała łapać nią pszczółek dlatego umieszczała je w sorterze paluszkami. Zdążyłam się już przekonać, że zbytnie jej zachęcanie przynosi odwrotny skutek więc bawiłyśmy się zgodnie ze swoim pomysłem - i to był najlepszy pomysł, bo po kilku dniach córka przybiegła do mnie z pszczółką w szczypczykach. To ćwiczenie dla mnie bardzo dużo znaczy, bo codziennie zmagamy się z rozwijaniem motoryki małej u córki. Wciąż staram się jak najbardziej ograniczyć skutki obniżonego napięcia mięśniowego córki. 

Co podoba mi się w grze PRACOWITE PSZCZÓŁKI?

- gra utrwala znajomość kolorów (my nazywamy je również w języku angielskim),

- doskonali koordynację ręka-oko,

- uczy logicznego myślenia,

- rozwija wyobraźnię i kreatywność,

- ćwiczy sprawność i koordynację ruchową,

- uczy cierpliwości oraz skupienia uwagi







Grę możemy wykorzystać na kilka sposobów: możemy nazywać kolory, liczyć pszczółki, użyć pęsety do przenoszenia nie tylko pszczółek, ale też innych małych przedmiotów, na przykład pomponów. PRACOWITE PSZCZÓŁKI będą znakomitym prezentem dla każdego Maluszka. Moja córeczka otrzymała PSZCZÓŁKI tuż po wizycie lekarskiej i okazało się, że stały się świetnym poprawiaczem humoru :)

Tę pozycję oraz wiele innych ciekawych publikacji znajdziesz tutaj:


2 komentarze:

  1. o rany, pięknie wygląda! Fajnie, że już dla takich małych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. coś w sam raz dla mojego przedszkolaka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger