poniedziałek, 25 listopada 2019

Świetny magazyn dla chłopców i dziewczynek - nick jr. magazyn!


Jako dziecko uwielbiałam bawić się autkami i zdaje się, że moja córka tę pasję ma po mnie. Ma swoje ulubione autko z Blaze'a i z takim samym zapałem przegląda ze mną magazyn nick jr.. Dlatego śmiało stwierdzam, że to gratka nie tylko dla chłopców, ale też dziewczynek. Przed nami numer 4/2019 październik-grudzień. A w nim aż trzy znakomite prezenty. W tym momencie muszę wspomnieć według mnie bardzo przystępną cenę, bo jedyne 11,99. Wraz z magazynem otrzymujecie płytę DVD Alvinn i wiewiórki , Filmową superkolekcję bajek oraz książeczkę "Wyprawę na 4 koła" z ruchomymi obrazkami. Ta ostatnia hipnotyzuje moją córkę. Ogląda, dotyka, porusza nimi - świetna zabawa!





W książeczce znajdziecie nowe zapierające dech w piersiach przygody Blaze'a i Megamaszyn. Zdradzę Wam tylko tyle, że jak zawsze kończy się pozytywnie i zaskakująco! :) To co również podoba się mojej córce jako wiernej słuchaczce, a mnie jako rodzicowi i pedagogowi to wiele wyrażeń dźwiękonaśladowczych w opowiadaniu.




Magazyn nick jr. zapewni Wam 27 stron emocjonującej zabawy, rozrywki, ale również nauki. A co dokładnie? Przede wszystkim spotykamy swoich ulubionych bohaterów na stronach magazynu, czytamy o nich, kolorujemy, rysujemy, poznajemy ich lepiej i najprawdopodobniej jeszcze bardziej zaczynamy ich lubić! :) Ćwiczymy zdolności manualne dzięki pisaniu i rysowaniu po śladzie, tworzeniu brakujących części rysunku, ćwiczymy spostrzegawczość i logiczne myślenie dzięki dokończeniu schematów, odszukujemy brakujące części Robozucha, szkolimy umiejętność samodzielnego czytania, dedukowania, pomagamy kaczkom w dotarciu do celu, znajdujemy różnice, liczymy dynie, ćwiczymy kolory w języku angielskim, czytamy opowiadanie i sprawdzamy znajomość zrozumienia tekstu, ale najważniejsze jest to, że kreatywnie spędzamy czas! Jest też zadanie specjalne dla małych artystów! Możecie wziąć udział w konkursie tworząc i wygrać wspaniałe nagrody! :)







Magazyn nick jr. to wszystko czego potrzebuje każdy przedszkolak!

Powyższe czasopismo oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:




Za egzemplarze recenzenckie serdecznie dziękuję wydawnictwu Media Service Zawada.

2 komentarze:

  1. uwielbiamy ten magazyn i super jest to, że chętnie czyta go i córka i synek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się to, że jest ciekawa gazetka, książka, płyta - wszystko o czymm ożna marzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger