wtorek, 1 października 2019

Wyniki konkursu z Canpol babies!



Moi Drodzy,

dziękuję Wam za znakomite pomysły, zdjęcia, opisy. Dziękuję za wszystkie inspiracje! Uwielbiam kreatywnie spędzać czas z córką i cieszy mnie to, że Wy również. Kilka Waszych pomysłów już wykorzystałam, inne pewnie wkrótce również wprowadzę na nasz stolik :)

Ponownie zaskoczyliście mnie mnogością różnorodnych i oryginalnych zabaw. Niestety musiałam wybrać tylko jedną z nich więc postawiłam na tę najtańszą, którą mogę wykonać samodzielnie w każdym miejscu i czasie. Taką, która chyba nigdy się nie znudzi. Taką, która ma regulowany poziom zaawansowania :)

Serdecznie gratuluję Pani Marii!

Załączam zwycięską pracę:

Nasza ulubiona zabawa edukacyjna to układanie puzzli. Mimo, że jesteśmy fanami tych tradycyjnych uwielbiamy też układać puzzle „domowej roboty”. Wycinam puzzle z kolorowych kartek - rysunków. Zwykle do tego celu używam starych kalendarzy. Dzieciaki najbardziej lubią te rysunki ze zwierzętami. Świetnie nada się do tej zabawy rysunek wydrukowany i pocięty. Zabaw jest w zasadzie darmowa, różnorodna i dlatego nigdy się nie nudzi. Co najważniejsze rysunki czyli tematykę układania puzzli możemy dostosować do preferencji dziecka- niedawno układaliśmy psa Pluta :). Dla jakiego wieku? Możemy zacząć już z dwulatkiem - wtedy przygotowujemy większe części, a w mniejszej ilości. Układanie puzzli rozwija wyobraźnię, kreatywność, logiczne myślenie oraz wyobraźnię przestrzenną. Dla mnie sporym plusem jest to, że nasze układanki możemy zabrać ze sobą wszędzie, ponieważ są małe i poręczne. Możemy je też wykonać „na poczekaniu” i zapewnić dziecku fantastyczną rozrywkę w każdym miejscu :)

Dziękuję Wam za znakomitą zabawę i już niebawem zaproszę Was do kolejnej! :)

1 komentarz:

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger