wtorek, 20 sierpnia 2019

Uczymy i bawimy się z Psim Patrolem Wydawnictwa Media Service Zawada


Witam wszystkich fanów Psiego Patrolu!

W tej części (numer 25) znajdziecie mnóstwo kolorowych i różnorodnych naklejek, które zapewnią Wam kilka godzin pracy oraz znakomitej zabawy. 

W tym zeszycie maluch przyporządkowuje każdemu bohaterowi jego imię oraz miskę o odpowiednim kolorze. Dzięki temu zadaniu dziecko nie tylko utrwali sobie imiona swoich bohaterów, ale też przećwiczy kolory oraz umiejętność przyklejania naklejek. Dodatkowo będzie łączyło pieska z jego miską więc przy okazji przećwiczy tę umiejętność. 


W tym magazynie czekają też na Was zagadki, łamigłówki, labirynty oraz kolorowanki. Znajdziecie tez zadania wymagające koncentracji - ja nadal uwielbiam wyszukiwać różnic w podobnych do siebie obrazkach :)





Ten numer jest podzielony na sekcje takie jak: Poznaj pieski, Koło słów, Gotowi do akcji!, Ratunek w górach, Wielkie plusk!, Wezwij PSI PATROL! i kilka innych równie dynamicznych oraz zachęcających do współpracy oraz działania. Ten numer podarowałam bratankowi i z przyjemnością obserwowałam jak się cieszył z każdym kolejnym wzorowo wykonanym zadaniem. Przy okazji miałam okazję po raz kolejny obserwować skutek pozytywnego wzmacniania czyli chwalenia ucznia za postępy. Przy okazji zbliżającego się rozpoczęcia roku szkolnego. Najlepszą motywacją jest pochwała i zrozumienie! 

Powodzenia! :)

Wszystkie powyższe czasopisma oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:



Za egzemplarze recenzenckie serdecznie dziękuję wydawnictwu Media Service Zawada.

2 komentarze:

  1. Ja mam w domu dwóch fanów Psiego Patrolu. Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. my tez uwielbiamy Psi Patrol :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger