poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Pidżamersi 6 - Ocalić dzień





Halo, halo! Są tu fani Pidżamersów? 
Ja, ja, ja! - zgłasza się moja córka - najnowsza i chyba najmłodsza ich fanka. 

Moja córa miała dzisiaj kiepskie popołudnie, wszystko na NIE, a zły humor potęgowały kolejne wyżynające się zęby. Opanowana mama - pedagog zaczęłam czytać naszą nową książeczkę: Pidżamersi 6 Ocalić dzień. Po chwili nasze popołudnie okazało się być całkiem przyjemne. Przygoda Kotboya i jego przyjaciół pochłonęła nas do reszty. Daję wielki plus opowieści za to, że nawet wielcy bohaterowie mają słabości oraz lęki. Oczywiście to opowiadanie z happy endem więc żaden maluch nie będzie rozczarowany.


Starszaki mogą trenować samodzielne czytanie dzięki dużej oraz wyraźnej czcionce.  Doceniłyśmy z córką również wyrażenia naśladowcze, które chętnie powtarzałyśmy w czasie opowieści. 




Bajeczka ma piękne, kolorowe oraz duże ilustracje, która przykuwają uwagę małego czytelnika. 


Jeśli masz w domu fanów Pidżamersów to być może chętnie sięgnięcie po "Tajemnice rydwanu", które niebawem się ukażą :)


Przyjemnej lektury!

Wszystkie powyższe czasopisma oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:



Za egzemplarze recenzenckie serdecznie dziękuję wydawnictwu Media Service Zawada.

2 komentarze:

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger