poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Magazyn MiniMini+

Cześć wszystkim!







Przeglądam właśnie magazyn MiniMini+ i oczywiście niesamowite dodatki do niego dołączone. Z przyjemnością ułożyłam samochodzik policyjny LEGO, następnie go rozłożyłam aby mój 11-letni bratanek również mógł go ułożyć. Zwykle gdy odwiedza mnie kurier chwilę później odwiedza mnie bratanek i wspólnie rozpakowujemy paczki, czytamy i rozwiązujemy zadania. 









Książeczka Wissper Zęby tygrysie nie tylko bawi, trzyma w napięciu, zaskakuje, ale też zachęca maluchy do mycia zębów. Obrazek w 3D na pierwszej stronie tak się spodobał mojej córce, że długi czas go oglądałyśmy, ruszałyśmy w wiele stron i oczywiście ryczałyśmy jak tygrysy :)
W tym numerze magazynu znajdziemy super prezenty, które zainteresują nie tylko chłopca, ale też dziewczynkę.

Lubię czytać magazyny dla dzieci bo dzięki nim jestem na bieżąco z bajkowymi bohaterami, a to bardzo przydaje mi się w pracy zawodowej. Magazyn MiniMini+ jest tak skonstruowany, że nie tylko bawi, ale też uczy. Zadania są oparte na bajkowych bohaterach, ich przygodach i zachęcają malucha do doskonalenia pisania, czytania, liczenia, ćwiczenia koncentracji, logicznego myślenia oraz motoryki. Olbrzymim atutem jest to, że rodzic również ciekawie spędza czas pracując z dzieckiem. 

Na pierwszej stronie znajdziemy labirynt. Wiecie już z którym przyjacielem spotka się Rybka?


W najnowszym numerze ukazała się ciekawa opowieść o Koniku. Przyznam, że bardzo mnie zaciekawiła i odetchnęłam z ulgą kiedy skończyła się pozytywnie! Co więcej, w magazynie znajdziemy zadania sprawdzające czytanie ze zrozumieniem. To nic innego jak przygotowanie do czytania lektur i opowiadań w szkole. Jeśli dziecko ma z tym problem możesz zachęcić go do podkreślenia odpowiednich fragmentów w opowiadaniu. Warto też przeczytać tekst kilkakrotnie aby poprawnie odpowiedzieć na pytania. 

Kolejne zadania zachęcą malucha do liczenia, precyzyjnego kolorowania, pisania po śladzie. W tym numerze będziecie ćwiczyć koncentrację dzięki szukaniu różnic w wyglądzie ptaków. To też dobry moment na zapoznanie się z różnymi gatunkami ptactwa. 

W czasopiśmie znajdziecie też wiele ciekawostek. Wasze dziecko dowie się między innymi, że konik morska to ryba! 


Kolejny plus dla tego magazynu to zachęcanie maluchów do bycia eco friendly. Rybka informuje dzieci o to jak zadbać o wodę i jak żyć w zgodzie z naturą.


Na ostatniej stronie znajdziecie konkurs i tym wspaniałą możliwość do stworzenia pięknej kreatywnej pracy plastycznej. Do dzieła! 

Macie ochotę na następny numer? :) Bo my nie możemy się już doczekać!





Wszystkie powyższe czasopisma oraz wiele innych ciekawych propozycji znajdziesz tutaj:




Za egzemplarze recenzenckie serdecznie dziękuję wydawnictwu Media Service Zawada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger