poniedziałek, 5 sierpnia 2019

L.O.L. Surprise - wyniki konkursu!


Moi Drodzy, dziękuję bardzo za Wasze zgłoszenia konkursowe. Wszystkie są wspaniałe, oryginalne, wyjątkowe i niektóre bardzo osobiste. Wasze córeczki są urocze i z przyjemnością oglądałam Wasze zdjęcia i filmiki ❤️ Cieszę się, że Wasze dzieciaki mają hobby bo rozwijanie swoich pasji i zainteresowań jest kluczowe dla prawidłowego i harmonijnego rozwoju dziecka. Wyłonienie zwycięzców, a w tym przypadku zwyciężczyń było dla mnie bardzo trudne. Kiedy ogłaszałam konkurs bardzo się ucieszyłam, że nagród mam aż trzy jednak teraz uważam, że to i tak za mało. Mimo wszystko musiałam dokonać wyboru. 

Tadadadam..! 

Serdecznie gratuluję Pani Karolinie Antonić, Pani Ani Twarowskiej oraz Pani Agacie Gawek. Gratuluję Wam wszystkim i zachęcam Was do udziału w kolejnym konkursie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger