piątek, 11 stycznia 2019

Styczniowa Edycja Blogosfery

W nowym roku Blogosfera Canpol babies ruszyła z rozmachem i już po 31. stycznia 10 testerek będzie miało przyjemność testować matę edukacyjną PIRACI oraz 10 blogerek zorganizuje na swoim blogu konkurs, a w nim do wygrania będzie edukacyjna mata ze zdjęcia poniżej.


Serdecznie zapraszam Was do wspólnej zabawy!
Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie tutaj:


W tej edycji i ja się zgłaszam! Z przyjemnością sprawdzimy z moją córeczką czy z Piracką matą będziemy miały więcej spokojnych rejsów czy jednak tych przypominających wyprawę na wzburzonym morzu - obiecujemy podzielić się relacją oraz zdjęciami z wyprawy z moją małą testerką.

Chętnie zorganizuję również dla Was konkurs i obdaruję zwycięzcę tą fantastyczną nagrodą, która zapewni Waszym maluszkom mnóstwo radości, znakomitej zabawy oraz możliwości rozwoju umiejętności ruchowych, a Wam chwili z filiżanką kawy lub herbaty z sokiem malinowym :)

Trzymajcie kciuki!

2 komentarze:

  1. Hej :) Widzę, że staramy się wspólnie dostać do kolejnego konkursu :) Mam nadzieję, że Ci się poszczęści :)
    Zapraszam do siebie:
    https://naprawdenienazarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą Ci sprzyjały pomyślne wiatry :)

      PS.: u nas też jest Serduszko - ten Człowiek czyni magiczne rzeczy :)

      Usuń

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger