niedziela, 9 grudnia 2018

Little Cutie

Cześć!

Musicie mi wybaczyć moją chwilową nieobecność, ale pewnie same zrozumiecie: mnóstwo obowiązków, planów i wszystko na już, a najlepiej na godzinę temu :) Zamierzam Wam zrekompensować moją nieobecność kilkoma słowami o ślicznym, różowym, uroczym zestawie Canpol - idealnym dla małych dziewczynek :) Ni martwcie się, jeśli macie synka, zestaw Little Cutie możecie też zdobyć w kolorze niebieskim!



Smoczek ma śliczny wzór. U nas smoczki wciąż się sprawdzają, a córce odpowiada jego kształt.

Grzechotka KRÓLICZEK jest miękka i miła w dotyku. Kolorowe kuleczki oraz szeleszczące uszy przyciągają uwagę dziecka. Moja córka lubi bawić się wstążeczkami, które są z boku zabawki. Grzechotka jest świetna choć mogłaby być trochę większa.

Termoopakowanie ma cudowne kolory, jest profesjonalnie wykonane zapewniając najwyższą jakość. Jest przydatne do przechowywania butelki z mlekiem lub wodą albo herbatką do trzech godzin.

Butelki EasyStart są antykolkowe, a kształt smoczka przypomina kształt piersi. Butelki podobają mi się ze względu na wyraźną i precyzyjną skalę. 
Cały zestaw robi świetne wrażenie, jest cukierkowy w pozytywnym znaczeniu i przyciąga do siebie nie tylko Maluszki, ale też ich rodziców :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger