piątek, 18 maja 2018

Butelka szklana LOVI Diamond Glass






Od kilku tygodni testuję butelkę LOVI z serii Diamond Glass. Zanim zostałam mamą nie interesowałam się butelkami i przyznam szczerze, że zaskoczyła mnie szklana butelka. Moja pierwsza myśl: będzie ciężka. To prawda, ta butelka jest ciut cięższa od plastikowych. Ale to jedyny aspekt, który może być wadą tej butelki. Pozostałe są tylko zaletami. Zacznę od tego co dla mnie jest istotne:

- szklana butelka utrzymuje temperaturę mleczka dłużej niż plastikowa - moja córka potrzebuje dużo czasu na zjedzenie więc dla nas to korzystne rozwiązanie
- mimo, że jest cięższa od plastikowych butelek, dobrze układa się w dłoni
- smoczek jest wyposażony w specjalny otworek dzięki temu butelka jest antykolkowa
- butelka wgląda elegancko, szkło jest przezroczyste, mimo wielu myć nie zmieniło swojego koloru, nie zrobiło się mleczne tak jak większość butelek plastikowych

Możecie się martwić tym, że szklana butelka w czasie upadku się potłucze. Ja również o tym pomyślałam. Niecelowo przetestowałam ten czarny scenariusz. Butelka spadła, narobiła hałasu w środku nocy, ale nie zbiła się dlatego pozwolę sobie napisać, że jest to produkty wytrzymały. Na tyle szklane butelki LOVI z serii Diamond Glass mnie zauroczyły, że zaopatrzyłam się już w większe. Wam również je polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Batmanka - mama testerka , Blogger